قتل فجیع زن جوان به دست شوهرش/ لحظه آتش زدن جوان به صورت آنلاین پخش شد

مرد انگلیسی که لحظه به آتش کشیدن همسرش را به صورت آنلاین در فیس بوک منتشر کرده بود به حبس ابد محکوم شد.

قتل فجیع زن جوان به دست شوهرش/ لحظه آتش زدن جوان به صورت آنلاین پخش شد

اواخر سال 2022، زندگی مشترک کنستانتین گرجی 42 ساله و والنتینا کوزما 40 ساله، با داشتن یک پسر 16 ساله، بعد از 20 سال به‌دلیل  اعتیاد  کنستانتین به قمار پایان یافت.

والنتینا، همسرش را از خانه بیرون کرد و از او طلاق گرفت. اما کنستانتین که با این اتفاق دچار شوک روحی شده بود و نمی‌توانست آن را بپذیرد، والنتینا را تهدید کرد که اگر او را به حال خود رها کند، حتما به‌خودش یا به دیگران آسیب می‌زند.

این تهدیدها زمانی به اوج خود رسید که کنستانتین متوجه شد همسرش با فرد دیگری نامزد کرده است. او بارها والنتینا و نامزد وی را به مرگ تهدید کرد و مدتی بعد با شکایت آنها دستگیر و به 2 سال حبس محکوم شد. همین باعث عمیق تر شدن کینه‌اش شد تا جایی که شروع به برنامه‌ریزی برای کشتن والنتینا کرد.

کنستانتین پس از آزادی از زندان خود را متقاعد کرد که همسرش فردی خیانتکار و لایق مرگ است. بنابراین منتظر یک فرصت مناسب ماند. روزهای زیادی را بیرون خانه والنتینا، رفت‌وآمد آنها را زیرنظر گرفت تا اینکه در 9 فوریه امسال وقتی که می‌دانست والنتینا در خانه تنهاست، به سراغش رفت.

او مخفیانه وارد خانه شد و به والنتینا که در آشپزخانه بود، حمله کرد. مرد جوان والنتینا را روی صندلی نشاند و او را بست. ظرف بنزینی را که با خود به خانه برده بود روی والنتینا خالی کرد. گوشی موبایلش را در آورد و درحالی‌که او را به آتش می‌کشید از او فیلم گرفت و به‌صورت آنلاین در فضای مجازی پخش کرد. او بعد از این جنایت هولناک از خانه فرار کرد.

با انتشار فیلم آنلاین، پلیس  وارد ماجرا شد و مرد جنایتکار را پس از 5روز جست‌‌وجو و تعقیب در یک خانه روستایی دستگیر کرد. کنستانتین در دادگاه اعتراف کرد که چون ضربه عاطفی خورده و افسرده شده  تصمیم به انتقام‌جویی از همسر سابقش گرفته بود. بدین‌ترتیب، کنستانتین چند روز قبل از سوی دادگاه به جرم  قتل  به حبس ابد محکوم شد.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 10
  • مری
    3

    تو ایران بود که سر زنشم می برید می گردوند نه سال بیشتر حبس نمی کشید ادم که نکشته بود زن کشته بود.

    نظرات شما -
    • شهرام.ر
      2

      واقعا از اینکه اینچنین قوانینی در کشورم حکم فرماست، شرمنده ام .

    • ناشناس
      6

      اینقدر که از ایران بد میگی به کجا رسیدی؟ اگر تو خانواده ی خوبی نداری یا مشکل دارب دلیل نداره مباحث را خلط کنی برومشاور یا دادگاه

    • مری
      3

      من موندم چرا اکثر زنا تو ایران خانواده خوبی ندارن شاید چون تعریف شما از خانواده جوری بوده که زنارو نابود کرده. سالی صد هزارتا کودک همسری دارین متجاوزهارو ازاد می کنید قاتلای ناموسی رو ازاد می کنید برای یه حجاب ده سال به زنا حبس میگید بعدم میگین تو خودت مشکل داری برو دادگه اگه بری دادگاه دادگاه برات چکار میکنه؟ رومینا اشرفی رفت دادگه دادگاه دادش دست پدرش که کشتش وقتی حکومت قانون قاضی همه مردن زنا هرگز عدالت براشون اجرا نمیشه.

  • بسیجی ارزشی
    0

    کنستانتین در دادگاه اعتراف کرد که چون ضربه عاطفی خورده و افسرده شده تصمیم به انتقام‌جویی از همسر سابقش گرفته بود..
    تقصیر زنش بوده. کرم از خود درخته. این شیرمرد را هرچه زودتر آزاد کنید چون مرد باغیرتیه. دنیا به اینجور مردهای باغیرت نیاز مبرمی داره

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      اینجور هم میشه گفت که زنه شوهرش رو خوب شناخته که ازش طلاق گرفته! آخه اعتیاد مردها رو دیگه کجای دل باید گذاشت؟! مردی که معتاد میشه عشقش دیگه مواده و زن تو این زندگی دلش به چی شوهرش خوش باشه؟!

    • 0

      شما نگرا ن نباش! هنور دچار کمبود اینها نشدیم و از در و دیوار داره میریزه! البته خدا کنه جوری نشه که مگر اینکه نازنین دختر شما یا یکی از نزدیکان دچار چنین مردانی بشه که باور کنید شاید مشکل از خود این مردها باشه!

  • ناشناس
    0

    زنه ملعون مرد بدبخت رو به جنون کشونده

    نظرات شما -
    • ملینا
      1

      زن بکشه زن مقصره مردم بکشه مرد مقصره زن خیانت کنه زن مقصره مردم خیانت کنه زن مقصره یه وقت خودتونو گناهکار ندونیدا بد میشه.

    • 1

      شاید هم زنه از دستش دیوانه شده دیده زن به این خوشگلی رو رها کرده رفته به سوی مواد! شما خودت باشی دختر به کسی میدی تا تقی به توقی میخوره چاره ش میشه اعتیاد؟!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها