دستگیری ۲ مأمور قلابی در رشت

فرمانده انتظامی رشت از دستگیری ۲ مأمور قلابی که با جعل عنوان قصد اخاذی از مردم را داشتند، خبر داد.

دستگیری ۲ مأمور قلابی در رشت

 سرهنگ محمود حافظی با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان انتظامی برای پیشگیری از وقوع جرایم، اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که پلیس همواره بر آن تاکید دارد، درخواست کارت شناسایی معتبر از افرادی است که تحت عنوان مأمور ارگان‌های دولتی به شهروندان مراجعه می‌کنند.

وی در ادامه گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه ۲ نفر تحت عنوان مأموران یکی از ارگان‌های دولتی با ظاهر فریبنده قصد اخاذی از دست فروشان در پیاده راه شهرداری رشت را دارند، پلیس پیگیری موضوع را در دستور کار قرار داد.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت با بیان اینکه با بررسی‌های مأموران کلانتری ۱۲ و محرز شدن صحت موضوع مشخص شد این افراد وابسته به هیچیک از ارگان‌های دولتی نبوده و با غصب عنوان و تهدید دست‌فروشان به جریمه، قصد اخاذی و دریافت پول از آنها را داشتند، افزود: متهمان دستگیر و به مرجع انتظامی منتقل شدند.

این مقام انتظامی با اعلام اینکه تحقیقات پلیس برای شناسایی شکات ادامه دارد، بیان کرد: متهمان ۲۸ و ۳۲ ساله به اعمال مجرمانه خود اعتراف کرده و پس از تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

منبع: مهر
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    عکس اینها را پخش کنید تا مردم حق خودشون مطالبه کنن. تا هر کسی حقش پایمال شده با دیدن چهره این چهره بره ازش شکایت کنه. شاید هم این خبر الکی باشه.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها