پلیس در تعقیب سارقان خانه مرد آهنگساز

تحقیقات پلیس برای شناسایی باند چهار نفره‌ای که در غرب و شمال غرب پایتخت از خانه‌ها سرقت می‌کنند، آغاز شد.

پلیس در تعقیب سارقان خانه مرد آهنگساز

چندی پیش مرد جوانی به پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران مراجعه کرد و از سرقت خانه خود در غرب تهران خبر داد. پس از آن با ثبت شکایت مرد جوان و انجام تحقیقات اولیه پرونده برای اخذ دستور  قضایی به دادسرای ویژه سرقت تهران ارسال شد.

شاکی جوان زمانی که مقابل بازپرس مصطفی تقی‌زاده قرار گرفت، گفت: من آهنگساز هستم و در روز سرقت برای انجام کاری از خانه‌ام که در غرب تهران است خارج شدم و وقتی به خانه برگشتم دیدم در ورودی تخریب شده، تمام وسایلم از جمله ساز‌های قدیمی و ازشمند که گیتار،‌ کیبورد‌های کوچک و دستگاه ریمیکس صدا بود به علاوه دیگر لوازم کوچک و ارزشمندی که داشتم مانند جاروبرقی و تبلت سرقت شده‌ است.

با تکمیل تحقیقات اولیه از این آهنگساز جوان تحقیقات پلیس برای شناسایی سارق یا سارقان خانه او آغاز شد و با بازبینی فیلم دوربین‌های مدار بسته خانه و دوربین‌های اطراف مشخص شد سارقان چهار نفر بودند که صورتشان را با پارچه و کلاه مشکی پوشانده بودند.

پس از سرقت هم با یک خودرو نیسان آبی که پلاک مسروقه‌ای روی آن نصب بود، وسایل را با خود بردند.

به این ترتیب شناسایی و دستگیر چهار سارق و توقف خودرو نیسان آبی رنگ در دستور کار قرار گرفت و در حالی که سرنخ جدیدی به دست نیامده بود شکایت‌های مشابهی در پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ مطرح شد.

در بررسی‌های بعدی نیز مشخص شد سرقت از خانه آهنگساز جوان و سرقت‌های دیگر در غرب و شمال غرب تهران کار همان باند چهار نفره است که با نیسان آبی به محدوده سرقت‌های خود رفته‌اند و پس از تخریب وارد خانه مورد نظر شده‌اند.

بعد هم بیشتر با سرقت اموال ارزشمند و کوچک مانند طلا و سکه و دلار و  گاهی با سرقت اموال برزگتر اما ارزشمند از محل سرقت فرار کرده‌اند.

در حال حاضر به دستور بازپرس پنجم دادسرای سرقت تهران گروهی از ماموران پایگاه دوم پلیس اگاهی تهران ماموریت یافته‌اند این باند چهار نفره سارقان را شناسایی و دستگیر کنند.

منبع: اعتمادآنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها