قتل به خاطر چشم تو چشم شدن

شرور خطرناک که به دلیل چشم تو چشم شدن، عابری را با ضربه چاقو کشته و فرار کرده بود پس از چهار ماه در مخفیگاه جدیدش شناسایی و دستگیر شد.

قتل به خاطر چشم تو چشم شدن

سرهنگ فضل‌ا... سواری‌پور، رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران در تشریح این پرونده گفت: ابتدای تابستان امسال درگیری خونینی به پلیس غرب استان تهران گزارش شد‌. ماموران با حضور در محل با جسد پسر جوانی رو‌به‌رو شدند که با ضربه چاقو به قتل رسیده بود. با تحقیق از شاهدان ماجرا و بررسی دوربین‌های مداربسته مشخص شد، عامل این جنایت یکی از اراذل و اوباش خطرناک منطقه است.

او به دلیل چشم تو چشم شدن با پسر جوان درگیر و او را با ضربه چاقو کشته بود.وی ادامه داد: با شناسایی هویت ضارب، تحقیقات برای دستگیری او آغاز شد. متهم تغییر مداوم مخفیگاه و قطع ارتباطش با خانواده، سعی می‌کرد از دید پلیس مخفی بماند پس از چهار ماه از این جنایت و با یک کار علمی در مخفیگاه جدیدش در احمدآباد مستوفی شناسایی شد‌.

رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران خاطر نشان کرد: در زمانی که متهم را زیرنظر داشتیم، او درمسیر خانه با عابری دیگر هم درگیر شد. سرانجام شامگاه شنبه وارد عمل شده و متهم را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردیم که تحقیقات از او با دستور قضایی ادامه دارد.

هشدار پلیس

سرهنگ سواری‌پور در پایان با هشدار به شهروندان گفت: متاسفانه همراه داشتن چاقو ازسوی افراد یکی ازدلایل وقوع قتل‌های خیابانی است‌. این افراد در زمان درگیری به‌دلیل پایین بودن آستانه تحمل، از چاقو استفاده کرده و با قتل طرف مقابل، خانواده‌ای را داغدار و خودرا گرفتار می‌کنند. این متهمان پس ازدرگیری ازکار خود ابراز پشیمانی می‌کنند و می‌گویند: «کاش هیچ‌وقت چاقو همراه نداشتم» که دیگر فایده‌ای ندارد.

منبع: حادثه 24
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • محمد
    0

    خیلی جالبه به پروندش نگاه کنید بالای چندین فقره جرم جنایت داره اما خیلی زود از زندان میان بیرون واقعا چرا این قدر قانون برای شرورها و قمه کشها ضعیف عمل میکنه چطور تو قضیه ابان مردم و جوان و حتی نوجوان محصل ورزشکار دکتر برا چندتا شعار نهایتا یه سنگ پرت کردن حکم محاربه گرفتن؟!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد