کلاهبرداری میلیاردی از مستأجران

کلاهبردارن حرفه‌ای که با انتشار آگهی اجاره آپارتمان با مبلغ کمتر از عرف بازار در فضای مجازی اقدام به کلاهبرداری از مستأجران می‌کردند، دستگیر شدند.

کلاهبرداری میلیاردی از مستأجران

سردار کارآگاه علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت در تشریح این پرونده گفت: با وقوع کلاهبرداری‌های متعدد از مستأجران در پایتخت، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان پایگاه دهم پلیس آگاهی قرار گرفت. بنابر حساسیت موضوع کارآگاهان وارد عمل شدند و در تحقیقات میدانی خود پی بردند، ۴ نفر با چرب زبانی و جعل اسناد چندین ملک را به ۴۰ شاکی در تهران اجاره داده و پس از دریافت پول رهن متواری شده‌اند. کارآگاهان پایگاه دهم پلیس آگاهی در نخستین گام با اقدامات اطلاعاتی، هویت کلاهبرداران حرفه‌ای را شناسایی و آنها را در یک عملیات منسجم با هماهنگی قضایی در تهران دستگیر کردند.
متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری میلیاردی با شگرد اجاره آپارتمان با قیمت کمتر از عرف بازار از ۴۰ مالباخته باخته اعتراف کردند.
وی خاطرنشان کرد: متهمان با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی برای کشف جرایم احتمالی و شناسایی سایر مالباختگان در اختیار کارآگاهان پایگاه دهم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

منبع: ایران
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    1

    خدا کند ادم اگه دزدم میشه باز کمی شرف ووجدان داشته باشد .اخه بی پدر مادر تواین اوضاع که مردم تو اجاره یه لونه موندند خیلی ادم باید بی پدر مادر باشد که بتونه سرشون کلاه هم بذارد .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها