تنبیه بدنی دانش‌آموز شیرازی توسط معلم ورزش

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۳ شیراز با بیان اینکه موضوع تنبیه بدنی دانش‌آموز خط قرمز ماست، گفت: پرونده تنبیه بدنی دانش‌آموز توسط معلم ورزش به هیأت بدوی رسیدگی به تخلف‌های کارکنان آموزش و پرورش فرستاده شد.

تنبیه بدنی دانش‌آموز شیرازی توسط معلم ورزش

سیدعبدالصمد موسوی امروز (شنبه، ۲۵ آذر ماه) با اشاره به وقوع یک مورد تنبیه بدنی دانش‌آموز در یکی از مدارس ناحیه ۳ شیراز، گفت: پنج‌شنبه ۲۳ آذر ماه آزمون پیشرفت تحصیلی در یکی از مدارس روستاهای اطراف شهر شیراز در حال برگزاری بوده است. هنگام برگزاری این آزمون، معلم ورزش مدرسه که در حال مراقبت از برگزاری آزمون بود، با یکی از دانش‌آموزان که احتمال انجام تخلف داشت، بحث لفظی پیدا کرد.

وی با بیان اینکه این درگیری لفظی منجر به تنبیه بدنی این دانش‌آموز توسط معلم ورزش شد، ادامه داد: مسؤولان آموزش و پرورش ناحیه ۳ شیراز پس از اطلاع از این ماجرا، موضوع را از طریق مدیر مدرسه، معلم ورزش خاطی و اولیای دانش‌آموز پیگیری کردند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۳ شیراز بیان کرد: هرچند جلسه‌ای با حضور مدیر مدرسه، اولیای دانش‌آموز و معلم ورزش برگزار شد و با دلجویی و عذرخواهی، موضوع خاتمه یافت، اما به‌دلیل رفتار خارج از شئون شغلی و اداری این معلم ورزش، او به هیأت بدوی رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان آموزش و پرورش معرفی شد.

منبع: حادثه 24
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 14
  • ناشناس
    6

    خوب دانش آموز بی ادب متقلب رو کاری نداشته باشید و همینطوری ازشون دفاع کنید نهایت ی بچه بی مسئولیت بدرد نخور میشه

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      ولشون کنید تا بچه ها بی ادب و پررو بزرگ شوند.بعدش خودشون میافتند به جون همدیگر و همدیگر را آزار میدهند و بعدش هم همدیگر را تکه تکه کنند.

  • ناشناس
    3

    تو را خدا معلما را اینقدر بی ارزش نکنید واقعا بعضی از دانش آموزان اونقدر بی ادب و بی مسئولیت هستن که اعصاب و روان برای معلم نمیذارن زبانشونم که صد متر درازه.
    معلم حق تذکر به دانش آموز را هم نداره چون اولیا خودشون را پاره میکننند.

  • یک ایرانی
    2

    اونهایی که ازدانش اموزدفاع میکنن و سنگ تنبیه بدنی به سینه میزنن درفکرتربیت نیستن .هیچ معلمی حاضرنیست خون خودش راکثیف کندواعصابش راخوردکندمخصوصاازبچه های این دوروزمونه.

  • Amir
    1

    تاتوان دارید نسبت به بی ارزش کردن معلم وپررو کردن دانش آموز کوتاهی نکنید!هدف معلم ظلم وستم نیست ،ظلم رادرحق دانش آموز همین تصمیمهای بیخردانه میکند

  • فرهاد
    1

    ما که مفصل کتک خوردیم این شدیم وای به حال این نسل

  • ناشناس
    1

    در مورد دانش اموزانی که اشکار حرفها و اعمال زشت را از روی بی حیایی می زنند چه بخشنامه ای دارید اینها مردان اینده کشور خواهند شد چطور اونوقت ان را مدیریت خواهید کرد و دور باطل پس عقل داشته باشید تضعیف معلم یعنی رواج بی حیایی در اینده

  • ناشناس
    2

    هر که می خواد بدبخت بشه معلم بشه دانش اموز با معلم درگیر شده معلم باید عذر خواهی و دلجویی کنه بعد کجا می تونه 38 نفر را در کلاس مدیریت کنه

  • ناشناس
    1

    دانش آموز داریم خودش میگه بابام گفته برو فقط نبینمت موقع خاب بیا بعد اگر ب همین بگی برو اونورتر جهانی میشه

  • ناشناس
    1

    بدلیل اینه کلا اخراج در آپ نداریم معلم باید بدترین و بی تربیت ترین دانش آموزان به امید اینکه مثلا درس میخونه تحمل کنه

  • معلم
    2

    معلم ریشه یک ملت است. باید معلم بالاترین حقوق و امکانات داشته باشه تا در کمال ارامش، بتواند کارشو سر کلاس در ب نحو احسنت انجام بده.البته تنها چیزی فعلا ارزش نداره فهمیدن هست.

  • رضا
    0

    من که در قبل انقلاب دبستان میرفتم تنبیه زیاد بود، ولی همه اون دانش آموزان یا کاسب خوبی شدند ویا بهترین دکتر ومهندسهای ایران هستند،،،، من دربرابر همه معلمان کشورم تعظیم میکنم

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      در هر شغلی خوب و بد هست منظور یک فرد خاص نیست به طور کلی اینقدر جایگاه معلمی را تضعیف کردند که دانش اموز جلوی معلم فحش می ده و می خنده بخش نامه ها و دکترهای اموزش و پرورش بی خوده

  • ناشناس
    0

    زمان ما اونقدر از این کارا بود جیک‌نمیزدیم الان همه شدن سوسول دانش آموزان اغلب پرو تشریف دارن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها