کشف جسد دختر جوان در جنگل های گرگان

جسد زن جوان که هفته گذشته در جنگل های اطراف شهرستان گرگان پیدا شد.

کشف جسد دختر جوان در جنگل های گرگان

 هفته گذشته مردی همراه با سگش در جنگل های اطراف گرگان بود که سگ چوپان با واق واق کردن و حرکت به مسیر دیگر حرکت صاحبش ، چوپان جوان را به بالای سر جسد زن جوانی که با شال صورتی رنگ و گرمکن سبز و شلوار جین آبی و کتانی های مشکی روی زمین افتاده بود کشاند.

چوپان جوان خیلی زود پلیس را با خبر کرد و تیم های پلیسی به محل اعزام شدند و جسد دختر جوان برای بررسی ها بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد.

نبود مدارک شناسایی همراه دختر جوان هویت او را معمایی کرد و پزشکی قانونی پس از بررسی های کارشناسی علت مرگ این دختر 25 ساله را اوردوز اعلام کردند.

تحقیقات برای شناسایی هویت دختر جوان و رازگشایی از این صحنه جرم مرموز ادامه دارد.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • ALI
    0

    دروغ نفهمیدن گفتن اینجور

  • ناشناس
    0

    آتش‌به‌اختیارها

  • فرزندجانبازایران
    0

    چقدر سختش میکنند هویت نداره با یک آزمایش دی ان ای میشه به هویت فوت شده پی برد کی بودن؟خانواده اش کی هست!! واقعا ک ...

  • ناشناس
    0

    در رفتن به طبیعت کارت شناسایی همراه داشته باشید.پزشکی قانونی گرگان به نظر می‌رسد سواد لازم را ندارد و یا به فرموده نتیجه اعلام میکند. وگرنه یک دختر جوان اگر چیزی مصرف کند در حد اوردوز کردن نمی‌تواند این همه راه تا دل جنگل را رفته باشد.

  • ناشناس
    0

    دروغ اعلام کردن من یکی از اعضای خانواده اش هستم واصلا دختری نبود که سمت مواد یا رفیق باز باشه دختر خیلی ساکت وآرومی بود و سنش هم ۱۹ساله بودو کوچکترین فرزند خانواده نه ۲۵ساله ان شالله که خداوند به مادروپدرش صبر بده غم خیلی بزرگی بود که خوردیم و فردا هم مراسم هفتم هستش لطفاً قضاوت نکنید برای تمام عزیزان مان فاتحه بفرستین🙏🖤

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      شما چه نسبتی باهاش داری؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها