خودکشی تلخ مرد تهرانی بخاطر بدهکاری

مرد جوان 34 ساله در بالکن خانه خودش را حلق آویز کرد.

خودکشی تلخ مرد تهرانی بخاطر بدهکاری

عصر روز جمعه 2 دی ماه خبر مرگ مرد جوانی توسط خواهر او به کلانتری 135 آزادی گزارش شد و بلافاصله ماموران به شهرک ولیعصر محل حادثه اعزام شدند.

ماموران در هنگام حضور در صحنه جرم با  جسد حلق آویز  شده مرد جوان 34 ساله ای روبرو شدند که خودش را در بالکن خانه حلق آویز کرده و به کام مرگ فرو رفته بود.

در اقدامات بعدی خبر این  خودکشی  به بازپرس ویژه قتل امیرحسین علی مردان در شعبه 10 دادسرای امور جنایی گزارش شد تا وی به همراه تیم تشخیص هویت در محل حادثه حضور پیدا کنند.

بازپرس علی مردان در گام نخست با بررسی صحنه جرم موفق به پیدا کردن دست نوشته هایی در اتاق این مرد جوان شد که در آن نوشته بود به دلیل بدهکاری های مالی زیادی که دارم دیگر قادر به ادامه زندگی نیستم و در صحت کامل عقلانی به زندگی خودم پایان می دهم.

در اقدامات بعدی خواهر متوفی که اولین شخصی بود که جسد برادرش را پیدا کرده بود مورد بازجویی قرار گرفت و او به بازپرس علی مردان گفت: فرهاد برادرم چند سالی بود که تنها زندگی می کرد و من هم هرچند روز یک بار برای اینکه برایش غذا درست کنم و به او سر بزنم به خانه اش می آمدم اما از روز سه شنبه به دلیل گرفتاری هایی که داشتم به خانه او نرفتم ، حتی به صورت تلفنی هم با هم صحبت نکردیم اما وقتی جمعه به او زنگ زدم و جواب نداد نگران شدم.

او در ادامه گفت: ساعت 6 عصر جمعه وقتی همه تماس های من بی پاسخ ماند تصمیم گرفتم برای دیدنش به خانه بیایم، وقتی رسیدم ابتدا زنگ در را زدم ولی جواب نداد،برای همین باکلید خودم وارد خانه او شدم، بعد از اینکه تمام خانه را به دنبالش گشتم متوجه باز بودن در بالکن اتاقش شدم وقتی وارد شدم در کمال ناباوری دیدم فرهاد خودش را حلق آویز کرده است.

بازپرس امیرحسین علی مردان از شعبه 10 دادسرای امور جنایی بر اساس دست نوشته  و مدارک موجود در صحنه و همچنین اظهارات خواهر متوفی دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی صادر و  این پرونده را در اختیار کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی قرار گرفت.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 9
  • محمد
    0

    خوب اینم برگ زرینی از دسته گلهای اقایان در حق مردم ستم دیده و بیچاره ایران ...

  • ناشناس
    1

    جواب این اوضاع اقتصادی را چه کسی غیر از مقام معظم رهبری باید به خدا بدهد ؟

    نظرات شما -
    • کدخدا
      2

      دمت گرم هموطن بخدا که درسترین حرفو زدی، آخه مگه اوشون از قیمتها و وضع مردم خبر داره میدونه دارو هست یا نیست قیمت گوشت و مرغ چقدره از وضع مسکن خبر داره؟ بخدا اگر بدونه

  • ناشناس
    0

    نود درصد خودکشی ها به مسائل اقتصادی جامعه ربط دارد گناهش مستقیم بر گردن مسئولین

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      جوان ها همه گرفتار نزول خور ها شده اند. مدیران بانک‌ها خیر نخواهند دید. نمونه اش برادر همسر من که به خاطر ۱۰۰ میلیون که یک نزول خور به او داده وادارش کرده که خانه مادرش را بفروشد. مادر بیچاره. پسر بیچاره.

  • ناشناس
    1

    واقعا بخشیده میشه ؟

  • ناشناس
    0

    آخی بنده خدا شاید پولی هم براش نمونده بوده چیزی بخره بخوره..کاش خواهرش اگه نمی تونسته بهش سر بزنه دست کم همون روزها تک زنگی چیزی میزده بهش از حالش بی خبر نباشه...افسوس..این بنده خدا هم خدابیامرز شد.

  • علیرضاامینی
    0

    یکی اینجور ازسر غیرت وتعصب ومردانگی که نمیتونه توصورت طلبکار نگاه کنه وازسردست تنگی خودشو حلق آویز میکنه یکی هم چشم به بیت المال مردم داره و۴میلیادر دلارحق همین مردم نیازمند رو بالا میکشه ومثل آب خوردن تازه از سربی غیرتی سرشم بالا میگیره وامثال چایی دبش سر از حق خوریهای مردم در واردات برنج وروغن هم سر درمیاره تازه جالب اینجاست که دولت بجای اینکه دست تو حساب اینجور فاسدان اقتصادی ومدیران دزدسالار ببره دست میکنه تو جیب خالی همچین افراد باشرف وباغیرت و کی میخواد بفهمه این دولت خدا میداندوبس آقایون اختلاسگر و فاسدان اقتصادی کلاهتون و بزارید بالاتر این چندمین خودکشی در کشور عرب زده ایرانه

  • ناشناس
    0

    هی...

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها