فوت راننده ۱۸ ساله بی ام دبلیو در تصادف با درخت

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی اصفهان گفت: برخورد خودرو بی ام دبلیو با درخت در خیابان هزارجریب منجر به فوت یک نفر از سرنشینان آن و مصدومیت سه نفر دیگر شد.

فوت راننده ۱۸ ساله بی ام دبلیو در تصادف با درخت

 رئیس پلیس راهور اصفهان اظهار داشت: ساعت یک و ۴۰ دقیقه بامداد دوشنبه ۴ دی ماه حادثه برخورد یک دستگاه خودرو بی ام دبلیو به همراه چهار سرنشین با جداول و درختان وسط خیابان هزار جریب گزارش شد.

وی با اشاره به حضور پلیس و کارشناسان راهور در محل حادثه گفت: در این حادثه راننده ۱۸ ساله خودرو فوت و سه سرنشین دیگر مصدوم شدند.

زارع تصریح کرد: عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه از سوی کارشناسان پلیس راهور علت حادثه اعلام شد.


نجات سرنشینان محبوس شده خودرو توسط آتش‌نشانی

سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان نیز در این رابطه اعلام کرد: مقارن ساعت یک و ۴۰ دقیقه بامداد دوشنبه ۴ دی ماه یک مورد تصادف و محبوسی سرنشینان در خودرو به مرکز فرماندهی آتش نشانی اعلام شد که بلافاصله اکیپ ایستگاه‌ ۱۲ و ایستگاه ۵ به همراه خودرو حامل تجهیزات نجات به محل حادثه اعزام شدند.

در این حادثه یک دستگاه خودرو بی ام دبلیو به همراه چهار سرنشین به شدت با جداول و درختان وسط خیابان برخورد کرده و هر چهار سرنشین در خودرو محبوس و گرفتار شده بودند.

با حضور آتش نشانان هر چهار سرنشین محبوس شده با استفاده از تجهیزات نجات و ست هیدرولیک از خودرو خارج شدند ولی یکی از سرنشینان که جوانی مذکر بود در همان لحظات ابتدایی و به دلیل شدت جراحات در دم جان باخته بود و سه نفر دیگر دچار مصدومیت شدید شده بودند.


برخورد شدید بی‌ام دبلیو با درخت

یک نفر فوتی پس از تائید عوامل اورژانس، تحویل عوامل انتظامی شد و سه نفر دیگر، پس از اقدام‌های اولیه درمانی توسط عوامل اورژانس به بیمارستان انتقال یافتند.

منبع: فارس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • ناشناس
    0

    در زمان قدیم پولدارها اصل و نسب داشتن الان از چای دبش جهش می‌کنند کسی هم نمفهم ،اول خوب بود به بچه فرهنگ رانندگی یاد میدادی تا ماشین مدل بالا

    نظرات شما -
    • اگه پراید هم بود اینو میگفتین
      0

      اگه پراید بود همه اش میگفتین لگن داخلی و...
      همین لگن پرایدو که طراح اصلیش امریکاس والان هم نسل جدیدش مزدا ۳ است ...فقط چون هزینه نگهداریش کمتر هست وبه جیب اقایان کمتر سود میداد ذهنیت درست کردند دوازده ساله استفاده میکنم حتی سرعت بالا....الان یه mvm بخوره به ماشین داخل شهر پول یه پراید فقط هزینه پلاستیک هاش میشه...لعنت بر منافقین مزدور

  • ناشناس
    0

    مرد دیگه،پولداری یسریارو ازقالب خودشون درمیاره چ پیروچه جوان،

  • ناشناس
    0

    سن راننده ,ساعت تصادف و بودن جنس مونث در خودرو گویای وضع و حال سرنشینان و احتمالا انگل زادگی شان و مصرف مواد فوق العاده هستند!

  • هم وطن
    0

    نتیجه درامد پول بی زحمت و حرام آخرش فناست

  • ناشناس
    1

    خدا رو شکر با یه بدبخت بیچاره ای تصادف نکرد،باور کنید این ته توش رو دربیارن اقازاده ای چیزیه ،مثل اون سال دختری بود نوه یکی از مراجع تقلید شیعیان

  • هفت لنگ بختیاری
    0

    ..

  • ناشناس
    0

    بیچاره درخت مظلوم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها