دستگیری زورگیر خشن در تهران

زورگیر خشن که با تهدید چاقو گوشی رهگذران را سرقت می‌کرد، در تعقیب و گریز پلیسی دستگیر شد.

دستگیری زورگیر خشن در تهران

 سرهنگ علی قاسم‌پور رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ پنجشنبه هفته گذشته، مأموران عملیات کلانتری ۱۰۵ سنایی هنگام گشت در محدوده خیابان ولیعصر تهران به یک مرد جوان با موتورسیکلت پلاک مخدوش مشکوک شدند که در حال زاغ‌زنی افراد گذری از خیابان بود.

مأموران در حال رصد نامحسوس این فرد بودند که ناگهان وی به طرف شهروندی حمله‌ور شده و با تهدید سلاح سرد، گوشی تلفن همراه او را زورگیری کرده و از محل متواری شد؛ در همین حین مأموران نیز برای دستگیری او وارد عمل شده و تعقیب و گریز میان پلیس و متهم آغاز شد.
قاسم‌پور با اشاره به اجرای طرح مهار و اعلام مشخصات متهم به سایر گشت‌های انتظامی، گفت: دقایقی بعد متهم در یک عملیات پلیسی دستگیر و در بررسی‌های بیشتر از متهم یک قبضه سلاح سرد و چند دستگاه تلفن همراه که متهم قبل از دستگیری سرقت کرده بود، به همراه یک اسپری گاز اشک‌آور کشف و ضبط شد.

مرد ۳۰ ساله در جریان تحقیقات اولیه به جرم خود و ۲۰ فقره سرقت مشابه اعتراف کرد. همچنین بررسی مأموران نشان داد که موتورسیکلت متعلق به متهم نیز سرقتی است.
وی با بیان اینکه متهم پیش از این نیز به دلیل ارتکاب سرقت بازداشت و روانه زندان شده بود، گفت: همچنین مالخر اموال مسروقه نیز مورد شناسایی قرار گرفت و این فرد هم بزودی دستگیر خواهد شد.

تحقیقات تکمیلی مأموران برای کشف دیگر جرایم احتمالی و نیز شناسایی تمامی مالباختگان در حال انجام است.

منبع: ایران
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    دزدی خیلی بده درسته .اما کی باعث شده اینهمه جوون برا گذران زندگیشون مجبور به دزدی بشوند ؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها