بازداشت دزدان طلاها و جواهرات زنان/ ویدئو

فرمانده انتظامی غرب استان تهران گفت: سارقان زورگیر طلاجات بانوان در عملیات تعقیب و گریز پلیس و در صحنه جرم دستگیر و ۱۹ مالباخته شناسایی شدند.

بازداشت دزدان طلاها و جواهرات زنان/ ویدئو

سردار کیومرث عزیزی در جمع خبرنگاران با اشاره به وصول یک فقره پرونده از کلانتری 11مرکزی شهرستان قدس مبنی بر سرقت طلا و جواهرات از بانوان اظهارداشت: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد دو نفر با یک دستگاه خودروی پراید و در قالب مسافربر شخصی در یکی از بلوارهای شهرستان قدس بانویی را سوار بر خودرو کرده و در میانه راه با تهدید سلاح سرد اقدام به زورگیری کرده‌اند.

وی افزود: سارقین با بریدن النگوها و گرفتن گردنبند و گوشواره، فرد قربانی را در محلی خلوت رها و متواری شده‌اند که رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی شهرستان قدس  قرار گرفت.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران تصریح کرد: در ادامه تحقیقات پلیس، مشخص شد سارقان با خودروهای سرقتی در شهرهای غرب استان جهت پیدا کردن طعمه خود حضور پیدا کرده و مالباخته را به عنوان مسافر، سوار برخودرو کرده و با تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت طلا و جواهرات فرد قربانی می‌کنند.

عزیزی به آغاز اقدامات فنی پلیس در شناسایی 2 سارق سابقه دار اشاره کرد و ابراز داشت: با فعالیت گشت‌های پلیس آگاهی و انتظامی در شهرستان‌های غرب استان تهران، سارقان با یک دستگاه خودروی پراید مسروقه در شهرستان ملارد، مشاهده و با تعقیب و مراقبت نامحسوس، حین فرار با شلیک گلوله مأموران انتظامی به لاستیک خودرو در صحنه و قبل از انجام سرقت، دستگیر شدند.

وی تصریح کرد: با بررسی تکمیلی پرونده سرقت‌های مشابه در شهرستان‌های تابعه غرب استان تهران مشخص شد که 19 نفر بدین شیوه، طلا و جواهراتشان توسط این سارقان به سرقت رفته که با تشکیل پرونده، پیگیری آن در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران بیان داشت: با اعترافات 2 سارق دستگیر شده، مالخران طلا و جواهرات بانوان مورد شناسایی قرار گرفته و با اخذ نیابت قضائی، 3 مالخر دارای واحد صنفی طلافروشی در یکی از استان‌های غربی کشور دستگیر شده و به همراه سارقان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

سردار عزیزی در پایان خاطرنشان کرد: برابر برآورد کارشناسان، ارزش ریالی طلا و جواهرات مسروقه کشف شده مربوط به بانوان، 30 میلیارد ریال بود و در همین راستا، 5 دستگاه خودروی مسروقه به ارزش یک میلیارد ریال نیز از سارقان دستگیر شده، کشف شد.

حجم ویدیو: 25.28M | مدت زمان ویدیو: 00:02:48 | دانلود ویدیو
منبع: تسنیم
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها