مرگ هولناک در نخستین سرقت

دو پسر جوان که می خواستند هیجان سرقت را تجربه کنند، راهی موبایل‌قاپی شدند اما در نخستین سرقت با حادثه‌ مرگباری روبه‌رو شدند.

مرگ هولناک در نخستین سرقت

چند روز قبل به پلیس خبر رسید که دو سارق که سوار بر موتور بودند، بر اثر تصادف به شدت مصدوم شده اند. ماموران در محل حادثه که یکی از خیابان های مرکزی پایتخت بود، حاضر شدند و مشاهده کردند که یک دستگاه موتورسیکلت واژگون شده و در این حادثه هردو سرنشین موتور سیکلت به شدت مجروح شده اند. هردو برای درمان به بیمارستان انتقال یافتند و آنطور که شاهدان میگفتند هردو جوان، پس از سرقت گوشی موبایل زنی که سوار بر خودروی جک بوده، قصد فرار داشتند اما موتور آنها واژگون شد.

درحالیکه تحقیقات در این باره ادامه داشت، از بیمارستان خبر رسید که یکی از سارقان به دلیل ضربه ای که به سرش وارد شده جان باخته است اما نفر دوم که به صورت سطحی زخمی شده بود، تحت درمان قرار گرفت و دستور بازداشت وتحقیق از وی آغاز شد. از سوی دیگر ماموران به تحقیق از شاکی حادثه که زنی جوان بود پرداختند.

وی گفت: من در حال رانندگی بودم که در ترافیک گرفتار شدم. از سوی دیگر شیشه ماشینم پایین بود و در حال صحبت با گوشی موبایل آیفون ۱۳ پرومکس خود بودم. ناگهان یک دستگاه موتور سیکلت به ماشینم نزدیک شد و در یک چشم بهم زدن ترک نشین موتور، گوشی ام را قاپید و هردو فرار کردند.

آنها وارد کوچه ای شدند و من هم تصمیم گرفتم به تعقیبشان بپردازم تا گوشی ام را از آنها پس بگیرم. به همین دلیل وارد کوچه شدم و دنبالشان رفتم. وی ادامه داد: کوچه دومی که آنها داخل آن پیچیدند بن بست بود اما سرعتشان آنقدر زیاد بود که ناگهان تعادلشان را از دست دادند و موتورشان واژگون شد.

منبع: همشهری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    1

    شیرزن.

  • ناشناس
    1

    خود خانوما با ماشین زده پرتشون کرده کشته دوربینهای اطرافو چک کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها