برادرزن جوان پس از قتل داماد خانواده خودکشی کرد

قتل داماد 26 ساله به دست برادر همسرش در اهواز رخ داد.

برادرزن جوان پس از قتل داماد خانواده خودکشی کرد

ساعت 22 شامگاه 5 اسفند ماه خبر  درگیری  مرگباری به پلیس محله حصیرآباد اهواز گزارش شد و ماموارن کلانتری بلافاصله به محل جنایت اعزام شدند.

ماموران در صحنه جرم با  جسد  مرد جوانی روبرو شدند که غرق در خون روی زمین افتاده بود، به گفته عوامل اورژانس حاضر در محل و اظهارات شهود در صحنه قاتل که از اقوام نزدیک مقتول بوده پس از  قتل  به سرعت از محل جنایت متواری شده است.

در گام اول با گزارش این قتل به قاضی کشیک وی به همراه ماموران پلیس آگاهی در محل جنایت حاضر شدند و تحقیقات از اهالی همان خانه آغاز شد.

در گام دوم تحقیقات مشخص شد مقتول پسر 26 ساله و داماد خانواده است، او و همسرش مدتی بود که با هم اختلاف پیدا کرده بودند وقتی او برای صحبت با همسر و خانواده او به خانه آنها می رود باهم درگیر شده و در همین میان برادر زن مقتول با ضربات چاقو او را به قتل رسانده و متواری می شود.

تحقیقات در خصوص شناسایی قاتل و مخفیگاهش توسط تیم پلیس آگاهی آغاز شده بود که در ساعت یک بامداد روز 6 اسفند ماه یعنی کمتر از 3 ساعت بعد از وقوع قتل ماموران در حال گشت زنی با جسد مرد جوانی در اطراف جاده هفتگل روبرو می شوند که با ورود تیم تشخیص هویت مشخص شد مقتول همان قاتل فراری است .

به گفته عوامل اورژانس حاضر در محل مرد جوان با خود زنی به زندگی خود پایان داده است.

بنابر این گزارش بازپرس پرونده دستور انتقال هر 2 جسد به پزشکی قانونی اهواز را صادر  و تحقیقات در خصوص این پرونده را در دستور کار پلیس آگاهی خوزستان قرار داد.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • ناشناس
    1

    تا مشکل مهریه حل نشه این دست قتلها وجود داره

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      باشه تو راست میگی خدانشناس....

  • ناشناس
    1

    زنان با ابزار مهریه بیداد میکنند متاسفانه دادگاهها واداره ثبت کاسبان مهریه را خمایت میکنن

  • ناشناس
    1

    زن بنده با وجود سه فرزند با یک کابینت کار بند کرده رفته . ومهریه اجرا گذاشته ماشین وخونه ام رو گرفته ومنو سه بچه ام اواره شدیم . درعوض دادگاه تمکین رو به من داد که به گفته قاضی یعنی کشک . راهیبرای مردا نمیمونه جز اقدام به کارهای این جوری

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      خالی نبند خونه را نمیتونه بگیرد .مگر بیشتر از یکی داشته باشی .

    • ناشناس
      1

      خونه که در آن ساکن هستید جزو مستثنیات می باشد و کسی از شما نمی تواند بگیرد ، مگر در شرایط خاص منزل به نام زوجه باشد یا قیمت و متراژ منزل نامتعارف باشد .

  • ناشناس
    1

    خدا نکنه پا کسی به این دادگاهها باز بشه فقط خدا به دادش برسه که آنقدر بد تو این دادگاهها قانون جنگل

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها