بازداشت شوهر بعد از سقوط مرگبار همسر

زن جوان از پنجره اتاق‌خواب خانه‌شان در طبقه سوم ساختمان به پایین افتاد و جان باخت.

بازداشت شوهر بعد از سقوط مرگبار همسر

شامگاه شنبه نوزدهم اسفند امسال یکی از ماموران کلانتری جامی در تماس با بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران او را در جریان مرگ مشکوک زنی جوان قرار داد.

تحقیقات اولیه نشان داد که زن جوان از پنجره اتاق‌خواب خانه‌شان در طبقه سوم ساختمان به پایین افتاده و گوشی‌اش در کنارش است.

با تحقیق از همسایه‌ها معلوم شد این زن و همسرش با هم دعوا و درگیری داشتند و صدای مشاجره آنها را بارها شنیده‌اند. امشب نیز دوباره صدای مشاجره آنها را شنیدند که بعد صدا قطع شد و تصور می‌کردند دعوا پایان گرفته است.

در ادامه ماموران به تحقیق از شوهر ۴۰ساله این زن پرداختند که او در جریان تحقیقات گفت: ما چهار سال قبل با هم ازدواج کردیم و به‌دلیل دخالت‌های خانواده‌های‌مان دعوا و درگیری داشتیم.

سال گذشته هم به شمال کشور سفر کردیم که دعوای‌مان شد و او را کتک زدم از من شکایت کرد و پرونده قضایی تشکیل شد. مدتی قهر بودیم و بعد آشتی کردیم اما شرایط زندگی‌مان همیشه با دعوا و درگیری همراه بود. امشب هم دعوا کردیم و او به اتاق‌خواب رفت و دیگر از وی خبری نداشتم که صدای سقوط و فریاد همسایه‌ها را شنیدم و متوجه خودکشی‌اش شدم. 

محسن اختیاری، بازپرس شعبه اول دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر گفت: با بررسی گوشی زن جوان مشخص شد او در حال فیلمبرداری با گوشی تلفن همراهش بوده است؛ بنابراین شوهر این زن بازداشت‌ شده و تحقیقات از او در اداره دهم پلیس آگاهی تهران ادامه دارد.

منبع: جام جم
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • ناشناس
    1

    چند وقت پیش در همین خبرها گفته شده بود خانمی بعد از دو سال از فوت شوهرش درخواست مهریه کرده بود بعد خانواده شوهر شکایت کرده بودن که بله این پسر ما رو کشته ما شک داریم
    نمی‌دونم چطوری اعتراف گرفتید که خانمه گفته بود بله من در غذایش دارو ریختم
    حالا از همون روش اعتراف برای این آقا استفاده کنید

  • ناشناس
    1

    چند مورد زنکشی به همین روش تاکنون رخ داده
    ساکت آرام و بی‌دردسر از دست زن خلاص میشن و البته قانون
    چون شاهدی وجود نداره
    زن‌ها مواظب باشید به شوهری که رحم نداره اعتماد نکنید مخصوصا مردانی که دین ندارند و خدا رو نمی‌شناسند و قبل از اینکه جونتون رو از دست بدید جدا بشید

  • ناشناس
    5

    مردان ایرانی قابل اعتماد نیستن
    زن بیچاره تو یک بار در حد مرگ کتک خوردی و شکایت کردی بعد آشتی کردی برگشتی که چی؟؟
    همون جا طلاق می‌گرفتی
    عقل هم چیز خوبیه

    نظرات شما -
    • به ناشناس ۱۵:۱۶:۰۷
      1

      یعنی وقتی زنی ، شوهرش رو به قتل میرسونه باید همه زن های ایران رو به یک دید ببینیم ؟ عقل کل قاتل در همه جای دنیا هست ! مگر اینکه قاتلین قصاص شوند !

    • ناشناس
      1

      جدا؟؟؟؟
      تو همون مردی هستی که همیشه بر علیه زنان می‌نویسی
      این رو به خودت یادآوری کن نه من
      من از شما مردان درس خودخواهی و حقه بازی رو یاد گرفتم

    • به ناشناس ۰۳:۵۰:۵۶
      0

      خانوم فاطمه خواهر گرامی اپراتور خبر فوری اگر وجدان داری و به خداوند متعال و اون دنیا اعتقاد داری ! یک طرفه به قاضی نرو ! یا این قضاوت عجولانه ات را پاک کن یا جواب قبلی بنده رو هم بگذار !

    • به ناشناس ۰۳:۵۰:۵۶
      0

      از نصفه شب جواب دادنت معلومه که سخن دیگری را سرسری جواب می‌دهی ! هموطن گرامی هیچ تفاوت ندارد که یک مؤنث یا مذکر به قتل رسیده باشد ، منظور بنده با بخشش قاتلین ، این وضع وحشی گری و دیوانگی از این که هست افتضاح تر میشود ! کجای حرف بنده بر علیه خانم ها بود ؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها