ماجرای دستگیری راننده ای که افسر ارشد راهور را زیر گرفت

راننده خلافکاری که یکی از افسران ارشد راهنمایی و رانندگی را با خودرو زیر گرفت تا از چنگ قانون بگریزد، پس از 48 ساعت تلاش نیروهای پلیس اطلاعات و امنیت عمومی دستگیر شد.

ماجرای دستگیری راننده ای که افسر ارشد راهور را زیر گرفت

شب جمعه گذشته ماموران یکی از گشت های خودرویی پلیس راهنمایی و رانندگی که هنگام افطار شهروندان مشغول برقراری نظم و ترافیک شهری بودند ناگهان خودروی برلیانسی را دیدند که در خلاف جهت خیابان حرکت می کند.

افسر ارشد راهور با مشاهده رفتار وحشتناک راننده مذکور بلافاصله به وی هشدار داد که به مسیر صحیح حرکت بازگردد اما راننده در حالی پدال گاز را فشرد که خودروی پلیس برای پیشگیری از وقوع حادثه ای دلخراش و حفظ جان رانندگان عبوری دیگر به تعقیب راننده خلافکار پرداخت و هنگام دور زدن در منطقه ای خلوت طوری مقابل خودروی مذکور قرارگرفت که بدون وقوع حادثه راننده را متوقف کند اما وقتی سرهنگ جلالی از خودروی پلیس بیرون آمد و مقابل خودروی برلیانس قرارگرفت ناگهان راننده برای فرار از چنگ قانون، پدال گاز را فشرد و درحالی افسر ارشد راهنمایی و رانندگی را روی زمین انداخت که لاستیک جلو به طرز دلخراشی از روی سینه این افسر وظیفه شناس لغزید و به دلیل داشتن سرعت  به حالت پرواز از روی پیکر وی عبور کرد. 

 

درهمین حال بی درنگ همکاران وی به یاری این افسر فداکار آمدند و او را به مرکز درمانی انتقال دادند که خوشبختانه این افسر پلیس از این حادثه تکان دهنده جان سالم به در برد و بدین ترتیب با صدور دستوری ویژه از سوی سردار سرتیپ دوم احمد نگهبان جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی بی درنگ گروهی از نیروهای پلیس اطلاعات و امنیت عمومی به سرپرستی سرهنگ مهدی کسروی ماموریت یافتند تا برای دستگیری راننده خلافکار وارد عمل شوند.

طولی نکشید که عوامل انتظامی با رد زنی های اطلاعاتی به چند مخفیگاه وی با دستور قضایی وارد شدند اما او مکان اختفای خود را تغییر داده بود تا این که بررسی های تخصصی نشان داد که متهم مذکور در منزلی واقع در بولوار شهید صیاد شیرازی مخفی شده است.

بنابراین عملیات دستگیری وارد مرحله جدیدی شد و عامل تعدی به افسر پلیس در مخفیگاه خود به دام افتاد. این مرد که «مجید» نام دارد و پس از 48 ساعت تلاش نیروهای پلیس اطلاعات و امنیت عمومی دستگیر شده است، درباره ماجرای فرار خود از چنگ قانون گفت: بدهکاری و چک های برگشتی زیادی داشتم و برخی از طلبکارانم حکم جلب مرا گرفته بودند.

به همین دلیل وقتی پلیس اخطار توقف داد ترسیدم که خودروام را توقیف کنند و دیگر نفهمیدم که به چه عمل خطرناکی دست زده ام ...

تحقیقات بیشتر دراین باره ادامه دارد.

منبع: خراسان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها