کودک ربوده شده بمی به آغوش خانواده بازگشت

فرمانده انتظامی بم از بازگرداندن یک کودک ربوده شده به آغوش خانواده در این شهرستان خبر داد و گفت: با اقدام اطلاعاتی و پی‌جویی‌های ماموران پلیس آگاهی و کلانتری ۱۲ این شهر، کودک ربوده شده در خودرو به‌سلامت به آغوش خانواده بازگشت.

کودک ربوده شده بمی به آغوش خانواده بازگشت

سرهنگ عزت‌الله عبدلی نسب روز سه‌شنبه در تشریح این خبر افزود: در پی تماس یک خانم با ۱۱۰ مبنی بر سرقت خودرویش در یکی از خیابان‌های شهر بم در حالی که کودک چهار ساله این شهروند نیز داخل خودرو بوده، بافوریت طرح مهار به تمامی واحدهای انتظامی ابلاغ شد.

وی اظهارداشت: تیم‌های گشت انتظامی تمامی جاده ها و خیابان های اصلی و فرعی را تحت کنترل درآورد و در نهایت، عوامل واحد گشت کلانتری ۱۲ در کمتر از یک ساعت خودرو سرقتی را به صورت رها شده در یکی از محله‌های شهر شناسایی و کودک خردسال را به والدینش بازگرداندند.

عبدلی نسب ادامه داد: بلافاصله پس از این عملیات، سارقان فراری و سابقه دار با اقدام اطلاعاتی و پی‌جویی‌های ماموران پلیس آگاهی و کلانتری ۱۲ در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی بم عنوان کرد: این ۲ سارق زمانی که خانم را با خودرو معیوب کنار خیابان مشاهده کردند درصدد روشن کردن خودرو وی، اقدام به سرقت خودرو به همراه کودک خردسال درون آن می‌کنند.

عبدلی نسب از شهروندان خواست هیچ زمان خودرو خود را در حالت روشن ترک نکنند و در صورت معیوب شدن خودرو، به افراد غریبه اعتماد نداشته باشند.

شهر بم در ۱۹۵ کیلومتری شرق مرکز استان کرمان قرار دارد.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها