حبس مسافران مشهد در قطار به علت نقص فنی

مسافران قطار تهران مشهد از مبدا همدان به دلیل نقص فنی در قطار حبس شده اند.

حبس مسافران مشهد در قطار به علت نقص فنی

یکی از مسافران این قطار گفت: قطار تهران مشهد از مبدا همدان شب گذشته با 2 ساعت تاخیر یعنی ساعت 23 ایستگاه همدان را ترک کرد.

وی ادامه داد: این در حالی است که قطار بعد از ایستگاه گرداب (سمنان) به دلیل بروز آنچه مشکل فنی در دیزل عنوان می‌شود حدود 5 ساعت است که متوقف شده است.

وی با بیان این‌که سیستم تهویه قطار قطع است و مسافران نمی توانند از سرویس های بهداشتی استفاده کنند، گفت: این قطار برای  شرکت بن ریل است و قرار است از ایستگاه سمنان برای قطار دیزل ارسال کنند.

وی بیان کرد: در حال حاضر حدود 5 ساعت است که در قطار حبس شده‌ایم و به دلیل کار نکردن تهویه حال تعدادی از مسافران مسن و خردسال مناسب نیست.

نقص فنی دیزل راه آهن، عامل توقف بن ریل

قطار مسافری همدان- مشهد از مبدا همدان به دلیل نقض فنی در دیزل قطار که متعلق به شرکت راه آهن است، متوقف شده بود که با تلاش مسئولین فنی شرکت بن ریل و راه آهن این مشکل برطرف و قطار به مقصد خود ادامه مسیر داده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت بن ریل، توقف طولانی این قطار در مسیر صرفاً بدلیل نقص فنی در دیزل بوده که به تبع آن سایر تجهیزات مرتبط با برق دیزل از قبیل تهویه، سرویس های بهداشتی و ... از کار افتاده اند.

گفتنی است شرکت های موجود در راه آهن تنها واگن های قطار را تامین می کنند و لوکوموتیو و دیزل ژنراتورهای قطار متعلق به شرکت راه آهن می باشد.

ضمنا به اطلاع می رساند شرکت بن ریل به دلیل تاخیر ، از کلیه مسافران به نحوه شایسته پذیرایی رایگان بعمل آورد .

منبع: نورنیوز
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها