اختلاف خانوادگی منجر به قتل شد

فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان از وقوع یک فقره قتل براثر اختلاف‌های خانوادگی و مشاجره خبر داد.

اختلاف خانوادگی منجر به قتل شد

سرهنگ مهدی مهران‌فر امروز (سوم تیر ماه) اظهار کرد: درپی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر مرگ مشکوک زنی جوان در یکی از روستاهای بخش سملقان این شهرستان، تیمی از ماموران به محل اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی در تحقیقات اولیه خود از اعضای خانواده متوفی متوجه اظهارات ضد و نقیض آنها شدند، گفت: در روند رسیدگی به این پرونده مشخص شد که متهم به علت مشاجره شدید با مقتول، او را  خفه کرده است.

وی با بیان اینکه جسد مقتول توسط آمبولانس به پزشکی قانونی منتقل و متهم توسط ماموران بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.

مهران‌فر افزود: آشنایی نداشتن با مهارت‌های زندگی از جمله کنترل نکردن خشم، نبودن محبت در کانون خانواده، از هم گسستگی ارتباطی و ضعف باورهای دینی و ارزشی از جمله عوامل وقوع این حادثه ناگوار بود.

منبع: ایسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    باورهای تبلیغی و ترسیمی و تلقینی، موجب تعصب، و عقل و وجدان ر ا تضعیف میکنند و کم نبوده اند افرادی که حتی نزدیکان خود را بدلیل دگراندیشی کشته اند. جنایاتی که امثال داعش و طالبان اهریمن نهاد انجام میدهند، مغایر با عقل و فطرت و وجدان است و اگر خدا به چنین رفتاری امر کرده باشد، فاقد رحمانیت و ماهیت ضدانسانی دارد و از خون و خونریزی خشنود است و بهمین دلیل بالاترین درجات بهشت را به خونریزها اختصاص داده. دیدگاهها ممکن است وجوه مشترک داشته باشند اما انطباق ندارند لذا برای داشتن جامعه امن و بدور از تنش باید بر اشتراکات عمدتا مادی تمرکز، و از طرح عقاید و موارد نامحسوس و غیرقابل اثبات با اختلافات پردامنه پرهیز کرد. اتحاد مسلمانها نه براساس وحدت نظر، که اشتراک منافع قدرت بوده و مسلمانها در اغاز، علم در حد شعارهای ساده وحدت بخش و قانع کننده داشتند و بتدریج که علم گسترش و فرصت تفکر پیش امد، اختلافات شدت گرفت. حکومت ناکارامد و بحران افرین ایران نشان داد که خدا وجودی ذهنی است و دین، ابزار قدرت فرصت طلبان استحمارگر و خرافه پرداز است، و در حالی مردم را به تحمل شرایط جهنمی حاصل از سوء تفکر و عمل ظالمانه دعوت میکنند، که خود بهشت واقعی را در قدرت خدائی تجربه میکنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    اخبار سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد