طغیان رودخانه «تِلار» در سوادکوه/ ویدئو

مدیرکل مدیریت بحران مازندران گفت: با بارش عصر امروز سیلاب در ارتفاعات سوادکوه سبب مسدود شدن ۳ راه روستایی شد.

طغیان رودخانه «تِلار» در سوادکوه/ ویدئو

حسینعلی محمدی شیرکلایی مدیرکل مدیریت بحران مازندران از وقوع سیلاب در مناطق مرتفع 3 روستای سوادکوه خبر داد و اظهار داشت: سیلاب در گرودبار، و مناطق بالادست سوادکوه در ممیج خیل و شیرکلا سبب مسدود شدن راه روستایی شد و مسیر شمال به جنوب محور سوادکوه در شهر پل سفید مسدود شده است. 

وی با بیان اینکه سیلاب در پل اوشن چالوس نیز سبب انسداد محور کندوان شد تصریح کرد: 3 تیم امدادی در چالوس مستقر هستند و در سوادکوه نیز 2 تیم امدادی فعالیت دارند.

محمدی با تاکید بر بازگشایی محورهای این مناطق خاطرنشان کرد: با انسداد محور کندوان امیدواریم تا ساعاتی دیگر محور بازگشایی شود.

وی با تاکید بر فعال بودن سامانه بارشی تا آخر هفته در مازندران افزود: شدت بارش را در پنج شنبه غروب در ارتفاعات  خواهیم داشت و با توجه به اینکه جریانات مرطوب را داریم توصیه به مسافران اینست از اتراق در حاشیه رودخانه و مسیل‌ها مازندران خودداری کنند.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران گفت: کوهنوردان و طبیعت گردان نیز کوهنوردی در ارتفاعات را به زمان دیگری موکول کنند.

به گفته محمدی جریانات همرفتی امسال بیشتر شده است و وقوع سیلاب را در مناطق مختلف مازندران شاهدیم و بنابراین باید بحث آبخیزداری در مازندران جدی گرفته شود.

این مسئول افزود: امسال سامانه جریانات همرفتی شکل گرفته و 15 روز است که در مناطق مختلف درگیر هستیم و در حوزه آلاشت سوادکوه، کیاسر، لاریجان آمل، بندپی شرقی بابل، بلده و کجور و مرزن آباد مشکلات وقوع سیلاب وجود دارد.

حجم ویدیو: 2.64M | مدت زمان ویدیو: 00:00:21 | دانلود ویدیو
منبع: تسنیم
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها