ماجرای گرگی که توبه نکرد

تبهکاری که سوابق متعدد کیفری دارد و به تازگی پابند الکترونیکی را با پایان دوران محکومیتش بازکرده بود، دوباره به اتهام گوشی قاپی دستگیر شد.

ماجرای گرگی که توبه نکرد

ماموران کلانتری رسالت مشهد که از مدتی قبل عملیات گسترده ای را برای مبارزه با جرایم خشن و به ویژه سرقت های گوشی آغاز کرده اند، دوم تیر نیز مشغول گشت زنی در حوزه استحفاظی بودند که ناگهان با فریادهای یک شهروند، متوجه گوشی قاپی موتورسواری شدند که پس از ارتکاب جرم در خلاف جهت حرکت خودروها فرار می کرد. ماموران با مشاهده این صحنه آشکار، بی درنگ به تعقیب موتورسوار پرداختند وبعد از طی مسافتی در کوچه پس کوچه های بولوار رسالت،موفق شدند جوان گوشی قاپ را دستگیر کنند.

در بازرسی از این سارق جوان، گوشی سرقتی مالباخته کشف شد و متهم نیز با دستور سرهنگ مجتبی حسین زاده(رئیس کلانتری رسالت)به مقر انتظامی انتقال یافت.این متهم که در برابر شواهد مستند پلیس چاره ای جز اعتراف نداشت در حالی مدعی بود به دلیل بیکاری و بی پولی گوشی قاپی می کند که بررسی های افسران زبده دایره تجسس نشان داد او از دزدان حرفه ای و سابقه داری است که 5فقره انواع سوابق کیفری دارد و آخرین بار نیز با پابند الکترونیکی از زندان آزاد شده بود وبا اتمام دوران محکومیت به تازگی پابندهای قانون را از پاهایش گشوده است.

با آن که این سارق حرفه ای ادعا می کند تاکنون 4 یا5 بار بیشتر سرقت نکرده است اما تحقیقات پلیس برای کشف سرقت های احتمالی دیگر وی در حالی ادامه دارد که بررسی ها نشان می دهد او مانند گرگی است که هنوز توبه هم نکرده است.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    چرا توبه کند؟
    مادامی که بلافاصله پس از دستگیری توسط ناجا ، با پرداخت مبلغی جریمه ی نقدی حکم آزادی توسط دادگاه صادر می شود و یک نونی هم برای دادگستری داشته ، چه دلیلی داره که این دزد توبه کند؟

  • ناشناس
    0

    ایکاش پای خطبه های معلمین متقی و وارسته اخلاق حضرات آیات کاظم صدیقی علم الهدی پناهیان می نشست و به راه راست هدایت می شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها