مأموران قلابی در قم دستگیر شدند

دادستان عمومی و انقلاب قم از دستگیری دو سارق حرفه‌ای تحت پوشش مأمور مبارزه با مواد مخدر از اتباع خارجی خبر داد.

مأموران قلابی در قم دستگیر شدند

حجت‌الاسلام حسن غریب با اشاره به انجام تحقیقات و صدور کیفرخواست دو سارق حرفه‌ای تحت پوشش مأمور مبارزه با مواد مخدر از اتباع خارجی گفت: سارقان با استفاده از پلاک جعلی و معرفی خود به عنوان مأمور، متهم به ۱۵ فقره سرقت از اتباع عراقی، پاکستانی و افغانستانی هستند.
وی با بیان اینکه در پی سرقت‌های متعدد از اتباع خارجی در محل‌های پرتردد مسافران با صدور دستورات قضایی شعبه ۹ بازپرسی و تحقیقات فنی و اطلاعاتی پلیس آگاهی، دو نفر از متهمان دستگیر شدند افزود: از این سارقان سه قبضه چاقو، تجهیزات پلیسی قلابی و تعدادی اموال مسروقه کشف و ضبط شد. متهمان با استفاده از تجهیزات مشابه پلیسی و پلاک تقلبی روی خودروی خود در خیابان‌هایی مانند اطراف حرم، جمکران، عمار یاسر، انقلاب، ایستگاه راه‌آهن و ۷۲ نفر مسافران اتباع خارجی را شناسایی و در حالی که سوار بر خودروی خود بودند به عنوان مأمور مبارزه با مواد مخدر و به بهانه بازرسی از آنان ساک دستی و اموالشان را اعم از ارز، وجه نقد، طلا و گوشی به سرقت برده و متواری می‌شدند.
حجت‌الاسلام غریب با اشاره به تسلط متهم اصلی به زبان عربی گفت: این دو متهم غیر بومی و خویشاوند هستند که اقدام به سرقت‌های گسترده کردند.

بیشتر بدانید: از انهدام باند لاشخورها تا دستگیری دختر سارق دارو

وی امنیت و آرامش شهر کریمه اهل بیت را خط قرمز دستگاه قضا دانست و با هشدار جدی به مخلان افزود: سارقان از هیچگونه تخفیف و تسهیلات قانونی در حین اجرای حکم زندان بهره‌مند نخواهند شد.

منبع: ایران
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    یه زحمت بکشید مومنین قلابیشونم بگیرید دنیا یه نفسی بکشد .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    اخبار سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد