جزییات تجاوز وقیحانه ناپدری به دختر 10 ساله اش/ مادر دستور قتل را هم داد

یک مادر در جشن تولد دخترش سناریوی هولناکی را طراحی کرد که دختر نوجوانش پس از آزار و اذیت جنسی از سوی ناپدری خانواده به طرز فجیعی به قتل رسید.

جزییات تجاوز وقیحانه ناپدری به دختر 10 ساله اش/ مادر دستور قتل را هم داد

این زن با کمک دو همدستش ابتدا به دخترک متامفتامین خورانده است. بعد هم شوهرش دختربچه را بشدت مورد آزار و تجاوز قرار داده و سپس با ضربات چاقو وی را به قتل رسانده‌اند. مأموران پلیس این سه جانی را در «نیومکزیکو»ی امریکا شناسایی و دستگیر کردند.
یکی از افسران پلیس به رسانه‌ها گفته براستی این یک جنایت وحشتناک است. زیرا تصور اینکه یک مادر با فرزندش چنین کاری کند دشوار است.

بیشتر بدانید: بزک شوهر در خواب برای پخش در اینستاگرام!

اطلاعات پلیس نشان می دهد ناپدری جنایتکار نیز دارای سوابق کیفری زیاد در اداره پلیس بوده و چندین بار به جرم آزار کودکان بازداشت شده است.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 9
  • ناشناس
    0

    آه از آدمی زاد

  • ناشناس
    0

    ای خدا خوابی یا بیدار صبر تا کی چرا در یه ثانیه دنیا رو ویران نمی کنی

  • ناشناس
    4

    نتیجه دهکده جهانی و ازادی بی قید و بند و روز مرگ ارزش ها
    این عمل نتیجه بی اعتقادی است.
    یک حیوان با بچه اش این کار را نمی کند.

  • ناشناس
    3

    آب چشمه را شاید ببستن به بیل چو پر شد نشایدگذشتن به پیل
    تمام فلسفه اسلام عزیز ونظام اسلامی در تاکید بر عفاف وحجاب این است که کار به اینجا نکشداگر چه در روش کار اشکالاتی موجود است

    نظرات شما -
    • رعیت ا... اسیرزادگانِ ذلیل آقا
      0

      جناب 15:28:04 آخه ارتباط موز و شقیقه؟! چه ربطی به عفاف و حجاب داره؟دختر بچه 10 ساله احتمالاً مسیحی یا یهودی توی خونه خودش کنار اعضای وحشی خانواده اش چه ارتباطی با عفاف و حجاب داره؟ مثلاً اگر روسری سرش میکرد اون مردک حرام زاده و اون زنک بی سیرت و فاسد دیگه چنین بلایی سرش نمیاوردن؟طفلک معصوم رو بعلت پیدا بودن موی سرش و بازوی دستش اونطوری زجرکش کردن؟
      یا مثلاً در کشور تباه شده ی خودمان با وجود حاکمیت اسلام عزیز! و حجاب اجباری و عفاف ظاهری و توأمان با ریا، اصلاً اتفاقات هولناکی از این دست رخ نمیده؟30 سال پیش "سمیه و شاهرخ " روی اینا رو سفید کرده بودن خوب! تحقیق کن،سرچ کن توی اینترنت اگر سنت قد نمیده،چون از 35-36 ساله ها به بالا حتماً خاطرشان هست که چه کردن اون دختر و پسر عاشق!!!عشق سیاه،نکبت در دل پایتخت حکومت اسلامی!
      یا همسر چوپان یکی از روستاهای اسدآباد همدان که با همدستی دوست پ س ر ش چوپان بینوا را ابتداً مسموم و چیز خور کردن،بعلت عدم نتیجه دلخواه،با گرز به سرش نواختن،باز نتیجه کامل حاصل نشد،با سرنگ از سگ خون کشیده و به رگ چوپان بخت برگشته تزریق کردند به امید اینکه باعث فاسد شدن کل خون بدن او و لخته شدن خون او داخل عروق بدنش،متأسفانه چوپان مظلوم بنیه جسمانی قوی داشت که باعث هرچه بیشتر شکنجه شدن و بی حرمت شدنش میشد،در مرحله بعد او را به حمام برده ضمن درآوردن لباس های همدیگر و برهنه شدن در مقابل چشمان بی رمق چوپان بخت برگشته جهت شکنجه کردن روحی اش،شروع به مصلح کردن او از انتهای پاها میکنند،که طبق اعترافاتشان تا قطع کردن یکی از ران ها هم نیمه جانی در بدن داشته که پس از قطع ران پا بعلت خونریزی شدید از شریان فمورال بلاخره از دست دو جرثومه فساد خلاص میشود،همه مراحل و اقدامات پیش چشم پسر بچه 2 سال و نیمه شان انجام شده بود و کینه زن هم از شوهر بخاطر تولد همین پسر بچه و جنین دو ماهه داخل رحم زن بوده که بعلت علاقه به تحصیل میل به داشتن فرزند نداشته(بهانه ای برای توجیه کثافت کاریهایش)
      در روستا ها که حجاب رعایت میشود،پس چرا چنین واقعه هولناکی رخ داد؟سال 1390 یا 1389 .با یک جستجوی ساده در اینترنت شرح مبسوط ماجرا را میتوانید بیابید.تزریق خون سگ؟؟؟؟؟ خدایا توبه! خدایا خوابی آیا؟یا با ایرانی ها قهری به واسطه خیانت به ولی نعمت خودشان؟!

  • حسن مبارز تنها قمی
    0

    اگه هر کسي فقط با نفس خودش مبارزه می‌کرد، اینهمه ظلم و ستم نبود، دتیل بهشت بود، ولی هنوز به دشمنی شیطان پی نبرده اند

  • فهيمه
    4

    حالا اين خبر زرد چه ارزشي داره؟تو غرب كه اين چيزا بايد عادي باشه

  • ناشناس
    0

    واااای خدا نفسم بند اومد 😥😭😰.کجاااایی خداااا ؟برسون پایان زندگی این موجودات دوپا رابرکره زمین. به گند کشیدن جهانت رو

  • زهرا
    1

    خبرقحطی بود حالا ما چکارکنیم توایرانم که ازهمه جا بیشترجنایت میشه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    اخبار سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد