قتل امام جماعت لاهیجان؛ قاتل ۴۰ ساله دستگیر شد

فرمانده انتظامی لاهیجان از وقوع یک فقره قتل در یکی از خیابان های این شهرستان خبر داد و گفت: قاتل ۴۰ ساله با سرعت عمل پلیس قبل از فرار دستگیر شد.

قتل امام جماعت لاهیجان؛ قاتل ۴۰ ساله دستگیر شد

سرهنگ حمید محمدی نسب ساعتی پیش در تشریح این خبر گفت: در پی یک فقره درگیری منجر به جرح در یکی از خیابان‌های شهرستان لاهیجان، ماموران انتظامی برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

وی افزود: با حضور عوامل انتظامی در محل مشخص شد که مردی حدودا ۷۰ ساله بر اثر ضربات سلاح سرد مجروح و به بیمارستان منتقل شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان با بیان اینکه متاسفانه فرد مجروح پس از انتقال به بیمارستان در اثر شدت جراحات وارده فوت کرد، بیان کرد: قاتل ۴۰ ساله بلافاصله پس از وقوع قتل شناسایی و با اطلاع از مرگ مقتول به قصد خودکشی اقدام به خود زنی کرده که با حضور به موقع پلیس دستگیر و توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه قاتل انگیزه خود از قتل را اختلافات شخصی با مقتول اعلام کرد، افزود: برابر بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که مقتول، امام جماعت یکی از مساجد شهرستان لاهیجان بود.

بیشتر بدانید: قاتل فراری از ترکیه دستور قطع دست داد

سرهنگ محمدی نسب افزود: جزئیات و اطلاعات تکمیلی این پرونده پس از بررسی‌های بیشتر از طریق مرجع قضائی اطلاع‌رسانی خواهد شد.
منبع: عصر ایران
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • ناشناس
    0

    عجب؟

  • ناشناس
    0

    پلیس لاهیجان را مأمور شناسایی عامل ترور هنیه کنید

  • ناشناس
    1

    همیشه هم مسائل شخصی بوده!!!!!

  • ناشناس
    10

    ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت روحانی گرامی، مسئولان کاری کرده اند که مردم از دین و روحانیت خصوصا جوانان فاصله گرفته اند. ادامه این روند به نفع کشور نخواهد بود. امیدواریم چاره ای عاجل اندیشیده شود

  • ناشناس
    0

    اینست

  • ابراهیم
    0

    ضمن محکوم کردن این جنایت ازمسئولان ذیربط تقاضامیشه بدون روشن شدن جوانب ماجرااظهارنظرجنجالی ندن وبه ملت احترام بذارن کمافی السابق

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد