آتش زدن زن هرمزگانی به دست اتباع افغان

۲ مرد افغانی، یک زن هرمزگانی را ابتدا خفه کرده، سپس چاقو زده و در نهایت آتش زدند.

آتش زدن زن هرمزگانی به دست اتباع افغان

سردار علی اکبر جاویدان در تشریح این خبر بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر وقوع یک فقره قتل عمد یک خانم واقع در بخش رودخانه شهرستان رودان، بلافاصله مأموران پلیس آگاهی این شهرستان جهت بررسی موضوع به محل واقع دریک باغ روستایی اعزام شدند.

 

وی افزود: مأموران پس از حضور در محل مشاهده کردند یک دستگاه خودرو پراید به صورت کامل دچار حریق شده و خانمی به هویت معلوم که سرکارگر باغ بوده در صندوق عقب خودرو به صورت کامل در آتش سوخته است.

این مقام انتظامی استان اظهار کرد: لزوماً اکیپی از مأموان پلیس آگاهی استان به محل وقوع حادثه اعزام و با بررسی دقیق موضوع و با توجه به اینکه باغ مورد نظر مساحتی بالغ بر ۳۰۰ هکتار بوده کلیه کارگرهای باغ که ۳۰ تبعه افغانی بودند، دستگیر و با هماهنگی قضائی تحت نظر قرار گرفتند که در همین رابطه ۱۲ نفر دیگر از کارگران محلی حاضر در محل وقوع قتل نیز احضار و مورد بازجویی قرار گرفتند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان خاطر نشان کرد: با اقدامات فنی و پلیسی و تحقیقات میدانی تمام کارگران و ساکنین باغ مورد بررسی و تحقیقات فنی قرار گرفتند که با حضور قاضی پرونده مقرر شد نزدیک‌ترین افراد به مقتوله در زمان حادثه که در حین آبیاری و کار کشاورزی بوده‌اند نیز شناسایی و به عنوان مظنون اصلی تحت بازجویی قرار گیرند که در این رابطه دو نفر از متهمین ۱۸ و ۲۰ ساله تبعه افغانی در بین ۳۰ متهم دستگیر شده شناسایی و پس از جمع‌آوری دلایل و مدارک و ارائه فرضیات، تمام سرنخ‌ها و دلایل وقوع قتل به این دو نفر ارتباط پیدا کرد.

سردار جاویدان بیان کرد: در بازجویی‌های فنی و جداگانه از دو متهم اصلی دستگیر شده ابتدا منکر هر گونه بزه ارتکابی شدند و همانند دیگر متهمان در خصوص این قتل مرموز اظهار بی اطلاعی می‌کردند که در نهایت پس از چندین مرحله بازجویی فنی و اطلاعاتی به ناچار عرصه را بر خود تنگ دیده و لب به بیان حقیقت گشودند و اقرار کردند: روز حادثه خانم مقتوله طبق روال هر روز جهت سرکشی از کارگران به باغ آمده که پس از گفتگو با وی به دلیل عدم پرداخت حقوق چند ماهه به صورت لفظی با خانم درگیر شده که در نهایت زیر گلوی او را گرفته و پس از خفه کردن آن و وارد کردن چند ضربه چاقو به بدن وی، جسدش را داخل صندوق عقب خودرو پراید مقتول انداخته و با ریختن علوفه‌های خشک در زیر ماشین، خودرو را به همراه جسد مقتول به آتش کشیده و بلافاصله از محل متواری شده‌اند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان تصریح کرد: متهمان دستگیر شده پس از بازسازی صحنه قتل با حضور مقام قضائی، با تشکیل پرونده و قرار مناسب روانه زندان شدند.

 

منبع: مهر
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 26
  • ناشناس
    2

    یه بمباران ایران بشه همین متجاوزین افاغنه ماروشهیدمیکنند

  • ناشناس
    1

    پیش قراولان لشگر محمود و اشرف افغان اوضاع را برای تکرار تاریخ مناسب دیده اند ....

  • ناشناس
    1

    میخواهیم فلسطبن را ازاد کنبم اما کشور خودنون در حال اشغال شدنه

  • ناشناس
    1

    چرا اینارو از کشور بیرون نمیکنید ؟؟؟؟

    نظرات شما -
    • چای دبش باغ ازگل
      0

      اگر افغان نباشه کی باید چماقدار باشه؟؟؟

  • ناشناس
    2

    مسئولین کلاهاتونو بزارین بالا تر

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      اگه یه زن فلسطینی بود همینها یقه پاره میکردن
      ولی زن ایرانی برای اینها ارزشی نداره

  • ناشناس
    1

    برای ایرانی جماعت دیگه غیرتی نمونده پس فردا یه نفر دیگه همینا رو می بره سر کار

  • ناشناس
    0

    هنرمندان و فعالان مدنی که برای کبری گلو پاره کردن در این فقره نظری ندارن؟

  • ناشناس
    0

    مگر افاغنه از حق کاپیتولاسیون بر خوردار نیستند ؟

  • مصطفی
    0

    کسی که چیزی برای از دست دادن نداشته باشه خیلی خطرناکه. افغانی ها نه خانواده ی همراهی دارند نه فامیلی که از بی آبرویی بترسند نه موقعیت اجتماعی و نه وطنی. پس خیلی خطرناکند.
    ما مردم ایران حقمونه. چون خودمون راهشون دادیم. بعضی ها میگفتن اتفاقا خوبه که هستند و کارگر ارزان قیمت اند. پول بیشتر بدیم عوضش به هم وطن خودمون بدیم که سطح و لول اقتصادی و اجتماعی کل جامعه بالا بره نه به افغانی کشور غریبه و کارگر کشور خودمون بیکار باشه و امنیت هم نداشته باشیم.الان که در تلویزیون هم رسما دولت برای افغانی ها شبکه درست کرده و در شبکه های سراسری هم برنامه دارند.
    ما حقمونه.

  • ناشناس
    0

    خدا لعنت کنه کسایی که این وضع رو درست کردند. آمریکا و اسرائیل رو ول کنید خطر اصلی افغانی ها هستند.

  • جهانی
    0

    در واقع مسولین شریک تمام جرم هآیی هستند که توسط افغآن هآ درکشور اتفآق
    می آفتد....ومتاسفآنه تاکنون آقدآم قآطعی
    جهت اخرآجشآن مشآهدو نمیشود علارقم
    نآرضآیتی عمومی .....؟؟

  • ناشناس
    0

    باید شخصی که این افراد استخدام کرده بوده نیز مجازات بشه. هموطنی که بخاطر یه مقدار حقوق کمتر از نیروی افغانی بجای ایرانی استفاده میکنی ببین آخرش همچین اتفاقای وحشتناکی هستش، ارزشش رو داره؟؟؟؟

  • ناشناس
    0

    این افغان ها را از کشور اخراج کنید هر کشوری بود همه اینها را یا زندانی یا کسانیکه جرم مرتکب می شدند بدون تحقیقات به اعدام محکوم می کردواقعا شورشو در آوردند چطور یک فرد خارجی می تونه جرات پیدا کنه هموطنمان را به قتل برسونه؟

  • ناشناس
    0

    از قدیم گفته اند. خودم کردم که لعنت بر خودم باد وقتی به راحتی برای چند تومان مزد کمتر از شهرداری گرفته تا ساختمان سازی وتمیز کردن منزل وراه پله افغانی می آوریم ،همین میشه ،لعنت بر باعث وبانی وجود بی ضابطه افغان در ایران وکارفرمایانی که به آنها کار می دهند

  • علی جوادی
    1

    اگه قرار باشه من مثلا توی یک جای کارمیکردم که احتیاج به کارت بهداشت داشت اول باید از هفت 10 تا فیلتر رد میشدم تا برم سر کار تازه هر سه ماه هم باید تمدید میشد
    اما افغانی ها توی همه رستوران ها فست فود ها قنادی ها قصابی ها سوپر ماکت ها فروشگاه های زنجیره ای میوه فروشی ها هایپر مال ها (هایپر پالادیوم و جا های دیگه و خیلی جاهای دیگه کار میکنند . نه کارت بهداشتی ، نه حمومی ف نه نظافتی . همشون کثیف و با لباسهای کثیف تر و بیشترشون شب که میرسن تهران صبح توسط هموطنانشون معرفی میشن و سر کار میرن اکثرا هم بین 15تا 20سال دارند. اگه ایرانی بودند همه جوره تحت فشار رسانه ها بودیم که این ها کودک کار هستند اما چون افغانی هستند و حمایت میشوند باید این وضع اسف بار و البته خطرناک رو تحمل کنیم

  • ناشناس
    0

    از میوه ها توتی رسیده

  • ا
    0

    این جانی های خدانشناس را از ایران بندازید بیرون اگه براتون مقدوره !!!!

  • ناشناس
    0

    گرچه دلم برایش سوخت که چنین مرگ دردناکی داشته اما از ان سو نتوانستم نگویم چرا تا روزی که این اندازه کارگر هم میهن در جستجوی کار داریم می بایست به چندین بیگانه کارهایمان را بسپاریم؟!!

  • بهار
    0

    ایرانی نمونده باید ایمشو گذاشت پایتخت افغان چون‌که پراز افغانیست

  • ناشناس
    0

    تف به قبر میت اون مسئولی که با قانون راه ورود افاغنه را به کشورمان هموار کرد.

  • ناشناس
    0

    غیرت و مردانگی ندارد کسی که به افغان ها و اطباع عراق و کشور های عربی خانه اجاره دهد

  • ناشناس
    0

    ایران. فلسطین بعدی میشه

  • منصور
    0

    مسیولین ما ایرانی نیستن

  • ناشناس
    0

    وقتی نیروی انتظامی .نیروی خودرا بخاطر تنبیه اقغانی دادگاهی واخراجش میکنه.انتظار دیگری نمیشه داشت.باید هرروز شاهد تکرار جنایات افاغنه باشیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد