قتل مرد تهرانی با ضربه مشت همسایه

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری عامل قتل یک پیرمرد خبر داد.

قتل مرد تهرانی با ضربه مشت همسایه

 سردار علی ولیپور گودرزی اظهار کرد: مردادماه امسال، مأموران کلانتری 145 ونک از طریق تماس تلفنی با اداره 10  پلیس آگاهی، مرگ مشکوک پیرمردی 65ساله را روی تخت اورژانس یکی از بیمارستان‌های شمال تهران، گزارش کردند.

وی افزود: با اعلام این خبر، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی به‌همراه تیم بررسی صحنه جرم پای در سردخانه بیمارستان گذاشتند و  جسد  مردی سالخورده را مشاهده کردند که براثر ضربه مشت به قفسه سینه قربانی جنایت شده بود؛ بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد که مقتول ساعتی قبل با مرد حدوداً 70ساله همسایه درگیر شده و در جریان نزاع هدف ضرب‌وجرح قرار گرفته است.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد:تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت؛ این 2 همسایه که ساکن یکی از ساختمان‌های منطقه پاسداران هستند به‌خاطر مسائل ساختمانی از جمله نحوه بیرون بردن زباله با یکدیگر شدند که نهایتاً این نزاع  با ضربه مشت یکی از پیرمردها به قفسه سینه دیگری به پایان تلخی رسید.

مصدوم که دچار آسیب‌های جدی شده بود بلافاصله به بیمارستان منتقل شد اما متأسفانه تلاش پزشکان برای نجات جان وی بی‌نتیجه ماند و در بخش اورژانس جان خود را از دست داد.

وی افزود: کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ، پس از دریافت این اطلاعات مهم، پس از کسب مجوزهای لازم قضائی پای در ساختمان موردنظر گذاشتند و متهم را بازداشت کردند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ  عنوان کرد: جسد برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و متهم جهت روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • .hadi
    0

    اپارتمان نشینی یعنی سلول انفرادی زندان هر چقدر از ادمها دور باشی بهتره

  • ناشناس
    0

    مرگ مشکوک پیرمردی 65ساله با مشت مرد حدوداً 70ساله همسایه.
    پیر مرد 65 ساله بوده ، مرد 70 ساله ؟؟؟؟؟

  • ناشناس
    0

    طرف بوکسور بوده؟

  • راضی
    0

    منازل آپارتمانی که خانه نیستند . مثل قفسند . فقط دلخوش به اینکه تو شهر زندگی می کنند .

  • معلم
    0


    تهران پر از روانیه جای همتون خالیه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    اخبار سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد