سرقت مسلحانه وحشیانه خودرو شوتی در اهواز / خودرو تحت تعقیب واژگون شد

سارقان مسلح در یک پمپ بنزین در استان خوزستان اقدام به سرقت مسلحانه یک خودروی ال 90 شوتی کردند که همسر راننده خودروی شوتی هم با وی بود.

سرقت مسلحانه وحشیانه خودرو شوتی در اهواز / خودرو تحت تعقیب واژگون شد

 وقوع  سرقت‌های مسلحانه  و به عنف از خودروهای شوتی در سال های گذشته در  استان خوزستان وایجاد نا امن شدن این  استان برای رانندگان خودروهای شوتی روز گذشته نیز فیلم لحظه سرقت از یک خودرو در روز روشن در شهرهایی خوزستان در فضای مجازی باعث نگرانی شهروندان این استان شد.

در پی انتشار فیلم سرقت مسلحانه یک خودروی شوتی باری ال 90 درفضای مجازی مشاهده میشود که افراد مسلحه در پمپ بنزین جاده اهواز به اندیمشک شهر الهایی اقدام به تیراندازی باسلاح جنگی و سرقت مسلحانه خودروی شوتی می کنند و در حین سرقت نیز افراد درون پمپ بنزین را تهدید به مرگ میکنند.

یک منبع آگاه  گفت این فیلم ساعت تقریبی 15:00 روز پنجشنبه 18مرداد ماه در پمپ بنزین الهایی  حدفاصل اهواز به اندیمشک رخ داده است.

این منبع آگاه گفت روز پنجشنبه18مرداد ماه 2نفر از3سرنشین یک خودروی پژو پارس سرقتی با سلاح گرم کلاشینکف اقدام به تیراندازی و سرقت خودروی ال 90باری کردند که در این میان 2خودروی سمند از شهروندان اقدام به تعقیب خودروی ال90 وپژو پارس سرقتی کردند که سارقان باشلیک گلوله به سمت خودروهای تعقیب کننده یکی از آنها را واژگون کردند و خودروی دیگر  نیز از تعقیب خودروهای سرقتی صرفه نظر نمود.

 سارقان پس از دقایقی   خودروی پژوپارس که سرقتی بود درشهر الهایی رها نمودند.

گفتنی است با توجه به اینکه جابه‌جای لوازم خانگی در غالب خودرو‌های شوتی خودش جرم محسوب می‌شود در سالهای گذشته  چندین باند سرقت از خودروهای شوتی با انجام اقدامات اطلاعاتی شناسایی و طی عملیات‌های غافلگیرانه دستگیر و به مقامات قضایی تحویل داده شده‌اند.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    اگه فیلم اکشن خواستید بسازید همین فیلم دوربینهای ایران را بردارید همه چی خداراشکر توش هست .لازم نیست بسازید !!!

  • چای دبش باغ ازگل
    0

    اگر گرسنه سربربالین می‌گذاریم عوضش در روز روشن امنیت داخلی داریم!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    اخبار سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد