حمله وحشیانه اراذل و اوباش به رستوران در شهر آفتاب/ ویدئو

معاون عملیات پلیس اطلاعات تهران بزرگ از دستگیری دو نفر از اراذل و اوباشی که هفته گذشته به رستوران پلائین در محله شهر آفتاب حمله کرده بودند، خبر داد.

حمله وحشیانه اراذل و اوباش به رستوران در شهر آفتاب/ ویدئو

سرهنگ سعید راستی معاون عملیات پلیس اطلاعات تهران بزرگ در تشریح جزئیات بازداشت  اراذل و اوباش  شهرآفتاب اظهار داشت: در پی گزارش شهروندان مبنی بر حمله عده‌ای اراذل و اوباش به رستوران پلائین در محله شهر آفتاب و ایجاد رعب و وحشت در میان مشتریان، بلافاصله تیم‌های ویژه پلیس آگاهی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با بررسی دقیق صحنه جرم و اظهارات شاهدان عینی مشخص شد که 4 نفر با استفاده از چاقو و  سلاح سرد  به رستوران حمله کرده و با شکستن شیشه‌ها و میزها، اقدام به تخریب اموال کرده و با تهدید کارکنان و مشتریان، از محل متواری شدند در این میان فرزند خانواده ای که در این رستوران مشغول صرف غذا بودند از ترس به بیمارستان منتقل شده که همین موضوع را برای پلیس حساس تر کرد.

سرهنگ راستی با تاکید بر اینکه امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است، گفت: با توجه به حساسیت موضوع و اهمیت دستگیری عاملان این حادثه، کارآگاهان پلیس آگاهی با بررسی دقیق تصاویر دوربین‌های مداربسته و انجام تحقیقات میدانی گسترده، موفق شدند هویت دقیق این افراد را شناسایی کنند و ابتدا 2 نفر از این متهمین بازداشت شدند.

معاون عملیات پلیس اطلاعات تهران بزرگ در ادامه تصریح کرد: درنهایت روز گذشته 2 نفر دیگر از این متهمان که دارای سوابق متعدد کیفری در زمینه شرارت و نزاع بودند نیز در مخفیگاهشان در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند. در بازرسی از مخفیگاه متهمان، تعدادی سلاح سرد و مواد مخدر کشف و ضبط شد.

بیشتر بدانید: قتل بی‌رحمانه پسر ۶ ساله به دست مادر و ناپدری

سرهنگ راستی در پایان ضمن هشدار به مخلان نظم و امنیت عمومی، خاطرنشان کرد: پلیس با قاطعیت با هرگونه اقدامی که امنیت شهروندان را به خطر اندازد، برخورد خواهد کرد.

منبع: رکنا
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 10
  • ناشناس
    0

    عوضش امنیت داریم!!!!

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      هنيه هم همين فكر را مي كرد.

  • رابی
    0

    اگر چهارتاشون را ۲۵ سال زندان بیندازنند بقیشون آدم می شوند.

  • غیر قابل نشر
    0

    : پلیس با قاطعیت با هرگونه اقدامی که امنیت شهروندان را به خطر اندازد، برخورد خواهد کرد.مثلا چکارشون میکنید .نهایت زندان میرن .خب اینا فکر میکنی بیرون هستند میرن با هیئت علمی دانشگاه فلان نشست وبرخاست میکنند ؟بیرونم باشند با همون قماشی مراوده دارند که تو زندان باهمند .پس تو وبیرون براشون تفاوتی ندارد جز اینکه تو زندان خورد وخوراک وجای خوابشونم فراهم است .

  • م
    0

    اکثر پاسکاه ها با ارازل و مواد فروشا دستن

  • ناشناس
    0

    یحتمل با صاحب رستوران مشکل داشتن

  • ناشناس
    0

    مملکت نیست که ، تگزاس است!!🙄🫣🤔🤬😞😳

  • ناشناس
    0

    اگر ان "فرزند خانواده" (شاید یک ژن خوب)نبود ,حساسیت چندانی به ر فتارمدنی این سابقه داران (مشتریان محترم قضا) عزیز ایجاد نمی شد .باید قدر فرزندان "خانواده "ها را بدانیم!

  • ناشناس
    0

    اینها فقط باید غرورشان لگد مال شود با زنجیر توخیابون بچرخونن تا عبرت بشه برای دیگران مجازات پنهانی عبرت انگیز نیست

  • محمدرضا
    0

    کسی که چندین پرونده شرارت داره باید اعدام بشه چرا قوه قضایی کم کاری میکنه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد