مصدومیت ۷ تن در پی انفجار گاز در جوادیه

رئیس مرکز اورژانس استان تهران، از مصدوم شدن ۷ تن در پی انفجار گاز در محله جوادیه خبر داد.

مصدومیت ۷ تن در پی انفجار گاز در جوادیه

محمد اسماعیل توکلی، درباره حادثه‌ای که بامداد امروز در جنوب تهران رخ داد، گفت:‌ در ساعت ۳:۳۴ بامداد امروز، حادثه انفجار کپسول گاز در خیابان ۱۰ متری دوم جوادیه، به سامانه ۱۱۵ اورژانس تهران اعلام شد که در پی دریافت این گزارش، بلافاصله سه دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس مرکز اورژانس استان تهران با اشاره به حضور عوامل اورژانس در محل گفت:‌ متاسفانه این حادثه هفت مصدوم داشت که شش نفر از آنان توسط کارشناسان اورژانس در محل درمان شدند و یک مصدوم نیز به بیمارستان شهدای یافت آباد انتقال داده شد.

سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با اشاره به جزئیان این حادثه گفت: ساعت۳:۲۲ بامداد امروز یک انفجار ساختمان در جوادیه، 10 متری دوم به سامانه 125 گزارش داده شد و بلافاصله سه ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند. آتش نشانان در سه دقیقه به محل حادثه رسیدند و مشاهده کردند در یک ساختمان سه طبقه مسکونی، در طبقه سوم انفجار شدیدی رخ داده و آشپزخانه طبقه سوم کاملا شعله ور بود که بلافاصله توسط آتش نشانان مهار شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با اشاره به خسارات ایجاد شده ادامه داد:دیوار و سقف این واحد تخریب شده بود؛ واحد پائینی نیز آسیب دیده بود. همچنین همه در و پنجره ها شکسته شده بود. موج انفجار به حدی بود که تا چند ساختمان آن طرف تر نیز، شیشه ها شکسته شده بود و دیوار ساختمان رو به رویی نیز تخریب شده بود. علاوه بر ساختمان ها، یک تاکسی در حوالی همین خانه در خیابان پارک شده بود که این دیوارها و نخاله ها روی آن ریخته شده بود و خودرو نیز بسیار آسیب دیده بود.

ملکی درباره مصدومان این حادثه گفت: یک کرد حدودا ۴۵ ساله داخل این واحد مسکونی بود که قبل از رسیدن آتش نشانان از خانه خارج شده بود اما دچار سوختگی شدیدی شده بود که تحویل عوامل اورژانس شد. علت این حادثه، نشت گاز شهری از یکی از وسایل گازسوز این واحد مسکونی اعلام شد و عملیات ساعت۵:۲۲ به پایان رسید.

منبع: ایسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    اخبار سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد