جزئیات قتل خونین با شمشیر در شرق پایتخت

بازپرس جنایی برای شناسایی قاتلان پسر جوانی که شب گذشته با شمشیر در محله افسریه به قتل رسیده بود وارد عمل شد.

جزئیات قتل خونین با شمشیر در شرق پایتخت

ساعت 23 شامگاه ۲۶ مرداد ماه، خبر  قتل  یک مرد جوان به کلانتری ۱۵۶ افسریه گزارش شد و بلافاصله ماموران به محل حادثه اعزام شدند.

ماموران در صحنه جرم با  جسد  مرد جوانی حدوداً ۲۴ ساله روبرو شدند که بنابر اعلام عوامل اورژانس، جان باخته بود، جسد برای بررسی دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد.

در پی این گزارش،  بازپرس جنایی محسن اختیاری  از شعبه یکم دادسرای امور جنایی به همراه تیم‌های پزشکی قانونی و تشخیص هویت به محل حادثه اعزام و تحقیقات خود را آغاز کرد.

بازپرس اختیاری در گفت‌وگو با خبرنگار رکنا اظهار داشت: در بررسی‌های اولیه، هویت قربانی شناسایی و با خانواده وی تماس گرفته شد، خانواده این مرد جوان به بازپرس اعلام کردند که او به مدت ۶ ماه در یک کمپ ترک اعتیاد بستری بوده و سه روز پیش از حادثه، در خانه با آن‌ها مشاجره کرده و برای پیاده‌روی از خانه خارج شده بود و دیگر بازنگشته بود.

بنا بر اظهارات شاهدان عینی، در زمان وقوع حادثه، قربانی در حال قدم زدن در خیابان بوده که یک موتورسوار با دو راکب که صورت‌های خود را پوشانده بودند، به او نزدیک شده و قصد سرقت موبایل و کیف او را داشتند. با مقاومت قربانی، سارقان با کشیدن شمشیری از جیب خود، به قفسه سینه او ضربه زده و سپس متواری شده‌اند.

با دستور بازپرس محسن اختیاریاز شعبه یکم دادسرای امور جنایی، جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و بررسی دوربین‌های مداربسته و پیگیری اظهارات شاهدان برای شناسایی و دستگیری عاملان این جنایت در دستور کار پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ناشناس
    0

    عوضش امنيت داريم جوري با اب و تاب گفتي فكر كرديم قاتلو گرفتند اما با اين پليس....

  • ناشناس
    0

    شمشیر را از جیبشان در آوردند؟!مگه شمیر تو جیب جا میشه؟!

  • ناشناس
    0

    کشیدن شمشیری از جیب خود،

  • ناشناس
    1

    تهش میرسند به دو تا افغانی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    اخبار سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد