قتل خونین مرد تهرانی بخاطر 300 هزار تومان

کارگر جوان که به خاطر بدهی 300 هزارتومانی، مرد طلبکار را کشته بود پای میز محاکمه ایستاد و با حکم قضایی به قصاص محکوم شد.

قتل خونین مرد تهرانی بخاطر 300 هزار تومان

10تیرماه ۱۴۰۲ پیکر نیمه جان مرد ۳۲ ساله‌ای به نام احمد به بیمارستان هفتم تیر منتقل شد. وی که از ناحیه سینه چاقو خورده بود به بخش مراقبت‌های ویژه منتقل شد. اما ساعتی بعد به خاطر شدت خونریزی جان سپرد​

2 مرد که با پژو وی را به بیمارستان رسانده بودند گفتند: احمد کارگر یک کارخانه بازیافت در فشافویه بود. ما با او همکار بودیم.او آخرین بار با یکی از همکارانش به نام میثم درگیر شده بود که چاقو خورد.

ردیابی متهم فراری

 با اطلاعاتی که آنها به پلیس داده بودند ماموران به ردیابی میثم پرداختند اما شواهد نشان می‌داد مرد ۲۸ ساله پس از درگیری خونین با احمد به محل نامعلومی گریخته است .

دو روز از این ماجرا گذشته بود که میثم ردیابی و بازداشت شد و به  قتل  همکارش اعتراف کرد .

وی به بازسازی صحنه جرم پرداخت و در شعبه ۱۱ دادگاه کیفری یک استان تهران از خود دفاع کرد.

در دادگاه چه گذشت؟

 در ابتدای جلسه اولیای دم درخواست  قصاص  را مطرح کردند. آنها گفتند حاضر به گذشت نیستند و قصاص می خواهند.

وقتی میثم روبه روی قضات ایستاد گفت: مدتی بود در کارخانه بازیافت پلاستیک مشغول به کار شده بودم و با احمد دوست بودم.ما رابطه خوبی با هم داشتیم. یک ماه قبل مبلغ ۳۰۰ هزار تومان از او قرض گرفتم  و قرار شد چند روز بعد بدهی ام را بپردازم. او هر روز سراغم می‌آمد و پولش را می‌خواست .چند بار به او گفتم وضع مالی خوبی ندارم اما هر بار با حرف‌هایش تحقیرم می‌کرد و به من ناسزا می‌گفت. رفتارهای او مرا عصبی کرده بود. از طرفی پولی نداشتم تا بدهی ام را بدهم.

وی در تشریح جزییات درگیری ادامه داد: آخرین بار در حیاط کارخانه با او روبه رو شدم و او به من فحاشی کرد. سر همین موضوع با هم درگیر شدیم و من در اوج عصبانیت با چاقو ضربه‌ای به سینه‌اش زدم .وقتی احمد روی زمین افتاد ترسیدم. چاقو را در محوطه کارخانه دفن کردم و بیرون رفتم .

وی ادامه داد : باور کنید ضربه‌ای که به قفسه سینه احمد زدم کشنده نبود .من اصلا قصد کشتن او را نداشتم.من وقتی کارخانه را ترک می‌کردم او هنوز زنده بود و نمی‌دانم بعد از رفتن من چه بلایی سرش آمده است. من اتهام قتل را قبول ندارم.

 در پایان جلسه قضات وارد شور شدند و با توجه به مدرک‌های موجود در پرونده میثم را به قصاص محکوم کردند.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    افغانیه ؟؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    اخبار سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد