متهمان نزاع خونین، یکدیگر را به عنوان قاتل معرفی کردند

دو جوان که در درگیری خونین شرکت کرده بودند و متهم به قتل یک نفر هستند پس از دستگیری یکدیگر را عامل قتل معرفی می‌کنند.

متهمان نزاع خونین، یکدیگر را به عنوان قاتل معرفی کردند

این درگیری خونین در روز هشتم تیرماه امسال اتفاق افتاد. پس از آن ماموران کلانتری، بازپرس محسن اختیاری را که در آن روز مسولیت کشیک قتل پایتخت را بر عهده داشت در جریان قرار دادند. ساعتی بعد بازپرس ویژه قتل پایتخت همراه تیم تحقیق جنایی پا به محل درگیری گذاشتند تا عاملان قتل را دستگیر کنند.

تحقیقات حکایت از آن داشت که مقتول ساکن محله‌ای بود که قتل در آن اتفاق افتاده بود. شاهدان عینی درگیری مرگبار گفتند: زمانی درگیری آغاز شد که دو نفر که آنها را نمی‌شناختیم اما به نظر می‌رسید ساکن همین حوالی باشند به اینجا آمدند. انگار مست بودند و یک نفر که اینجا زندگی می‌کرد و الان کشته شده است، به دو جوان مست گفت از محل بروند، اما آنها جواب سربالا دادند و همین باعث شروع درگیری شد که آخر سر آن دو جوان بچه محل ما را با چاقو زدند. او را به بیمارستان بردیم اما در بیمارستان فوت کرد.

در ادامه تحقیقات بازپرس و تیم جنایی به بیمارستان رفتند و جسد را نیز معاینه کردند، این در حالی بود که گروهی از ماموران پلیس آگاهی در محل درگیری حضور داشتند و همچنان تحقیقات خود را ادامه می‌دادند. به هر ترتیب بازپرس جنایی پس از معاینات اولیه جسد دستور انتقال آن از بیمارستان به پزشکی قانونی را صادر کرد.

ماموران پلیس آگاهی در پایان تحقیقات محلی موفق شدند یکی از متهمان تحت تعقیب را شناسایی و دستگیر کنند. این متهم اعتراف کرد: آن موقع ما مست بودیم. مقتول به ما درگیر شد و دوستم به او چاقو زد و با هم فرار کردیم.

به این ترتیب با شناسایی هویت دومین متهم، او نیز تحت تعقیب قرار گرفت و در نهایت این جوان 8 ساله پس از حدود دو ماه تعقیب پلیسی دستگیر شد، اما او نیز با اعتراف به حضور در درگیری مرگبار گفت: دوستم ضربه مرگبار را به مقتول زد.

در حال حاضر با توجه به اینکه دو متهم دستگیر شده در این پرونده یکدیگر را متهم به وارد کردن ضربه کشنده می‌کنند تحقیقات با صدور قرار قانونی برای هر دوی آنها ادامه دارد تا مشخص شود چه کسی ضربه مرگبار را به مقتول زده است.

منبع: اعتمادآنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    اخبار سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد