طلاق به خاطر رابطه پنهانی شوهر با زن خارجی

رسول و اکرم ۳۵ سال قبل با هم ازدواج کردند. حالا اکرم تصمیم گرفته از شوهرش جدا شود و خودش به تنهایی زندگی کند. این زندگی طولانی چرا به بن‌بست رسیده است؟

طلاق به خاطر رابطه پنهانی شوهر با زن خارجی

اکرم توضیح می‌دهد.

*شما زندگی طولانی با همسرت داشتی. چرا می‌خواهی از او جدا شوی؟

شوهرم را دوست داشتم و سال‌های زیادی با هم زندگی کردیم. من رازی را در زندگی‌ام متوجه شدم که تصمیم گرفتم از شوهرم جدا شوم.

*فرزند هم دارید؟

بله. ما چهار فرزند داریم. دو دختر و دو پسر دارم که همه آنها ازدواج کردند.

*زندگی خوبی داشتید؟

زندگی خیلی خوبی داشتیم. رسول کار می‌کرد و من، بچه‌ها را بزرگ می‌کردم. واقعاً خیلی شوهرم را دوست داشتم حالا هم دوست دارم اما کاری کرده که چاره‌ای ندارم و باید از او جدا شوم.

*بچه‌هایت می‌دانند؟

تصمیم گرفتم بعد از جدایی موضوع را به آنها بگویم.

*شغل شوهرت چیست؟

شوهرم راننده ترانزیت است. به خارج از کشور بار می‌برد و بعضی وقت‌ها مدت طولانی در خانه نیست.

*چه چیز باعث شده تا این حد برای جدایی مصمم باشی؟

من به تازگی متوجه شدم همسرم در بلغارستان با زنی رابطه دارد. او سال‌هاست با آن زن رابطه دارد و در واقع با او زندگی می‌کند.

*آنها چطور با هم آشنا شدند؟

همان‌طور که گفتم همسرم راننده ترانزیت است. او به شرق اروپا بار می‌برد و ۱۰ سال قبل آنجا با زنی آشنا شده و از آن به بعد با هم رابطه داشتند.

*چطور شد به این رابطه پی بردی؟

یک روز خودش این موضوع را به من گفت. عذاب وجدان داشت. یک هفته قبل از اینکه موضوع را بگوید، خاطره‌ای از بیماری‌ام در زمان غیبت او گفتم. داشتم درد دل می‌کردم و برای شوهرم می‌گفتم که وقتی که نبود چقدر سختی کشیدم و حالا خوشحالم که کمتر کار می‌کند و چون قرار بود دوباره به بلغارستان برود، از او خواستم دیگر سفر خارجی نرود. شوهرم خیلی تحت تاثیر قرار گرفت و یک شب در حالی که که گریه می‌کرد گفت که با زنی در بلغارستان رابطه دارد و با هم زندگی می‌کنند. بعد از آن بود که تصمیم گرفتم جدا شوم.

*شوهرت چه نظری دارد؟

تصمیم را به عهده من گذاشته است. شوهرم گفت می‌داند به من بد کرده است. اعتراف کرد که آن زن را دوست دارد من هم تصمیم گرفتم جدا شوم.

*بعد از جدایی کجا زندگی می‌کنی؟

شوهرم یک واحد آپارتمان برایم خریده بود. در آن خانه زندگی می‌کنم. خانه‌ای که حالا هستیم را هم قرار است به من بدهد و خودش پیش زن خارجی برود. خانه را اجاره می‌دهم و با پول آن زندگی می‌کنم.

منبع: اعتمادآنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 14
  • ناشناس
    0

    رسول ومینا و اکرم ی دیقه ننویس

  • ناشناس
    6

    احسن مرحبابه مرددت خوش بحالش

  • داود
    1

    احسن بر این زوج روشنفکر
    زن نباید جدا شود

  • ناشناس
    2

    زن خارجی اگر کافر بوده که هیچی

  • ناشناس
    0

    رسول و مینا،بعد اکرم میخواد جدا بشه ؟

  • عبدا...
    1

    ی پاس ایران ی پاس بلغار
    چ رنجی میکشیده

  • ناشناس
    2

    زن خارجی اینقذه خوفه

  • ناشناس
    3

    دو دستگاه آپارتمان شوهر را تصاحب کرده ای و حالا اشک تمساح می ریزی و طلاق می خواهی! اگر راست می گویی دو دستگاه آپارتمان شوهر را برگردان و طلاق بگیر.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      چرا؟
      هم آپارتمان رو بده، هم آبروش رو بده، هم شوهرش رو بده.
      خودش هم دربدر و آواره خیابونا بشه؟
      به چه جرمی؟

  • تینا
    2

    نتیجه اخلاقی هیچ وقت با مردی که راننده جاده هاس دختر ندین و ازدواج نکنید ......

  • مریم ه
    5

    برای اون خانم متاسفم همسرش مدتهای طولانی در یه کشور دیگه بوده و این کارش طبیعیه حالا اومده صادقانه بهش گفته چیزیم برای زندگیش کم نذاشته طلاق هیچ معنی نداره به نظرم این مرد مرد زندگیه نه اونایی که بی دلیل هزار غلط می کنن و به خانواده ام رسیدگی نمی کنن....

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      وقتی مرد دلش با زن خارجیه چی؟
      چون حاضر نشده دیگه نره سفر

  • یعقوب محمدی دیوان(سرچ کن)
    2

    در کلام الله مجید در مورد رابطه پنهانی دو آیه وجود دارد:
    1- سوره مائده آیه (5)

    بِسْمِ اللَّه الْرَّحْمَنِ الْرَّحِیمِ

    الْیَوْمَ أُحِلَّ لَکُمُ الطَّیِّبَاتُ ۖ وَطَعَامُ الَّذِینَ أُوتُوا الْکِتَابَ حِلٌّ لَّکُمْ وَطَعَامُکُمْ حِلٌّ لَّهُمْ ۖ وَالْمُحْصَنَاتُ مِنَ الْمُؤْمِنَاتِ وَالْمُحْصَنَاتُ مِنَ الَّذِینَ أُوتُوا الْکِتَابَ مِن قَبْلِکُمْ إِذَا آتَیْتُمُوهُنَّ أُجُورَهُنَّ مُحْصِنِینَ غَیْرَ مُسَافِحِینَ وَلَا مُتَّخِذِی أَخْدَانٍ ۗ وَمَن یَکْفُرْ بِالْإِیمَانِ فَقَدْ حَبِطَ عَمَلُهُ وَهُوَ فِی الْآخِرَةِ مِنَ الْخَاسِرِینَ ﴿٥﴾

    امروز، همه ی چیزهای پاک و دلپسند برای شما حلال شده است، و طعام اهل کتاب برای شما حلال است و طعام شما نیز برای آنان حلال است. و (ازدواج با) زنان پاکدامن و با ایمان و نیز زنان پاکدامن از کسانی که پیش از شما به آنان کتاب آسمانی داده شده مانعی ندارد. در صورتی که مهریه زنان را بپردازید وپاکدامن باشید نه زناکار، و نه دوست گیرنده ی پنهانی (و رفیق باز) و هر کس به ایمان خود کفر ورزد، قطعاً عمل او تباه شده و او در آخرت از زیانکاران است.

    2- سوره نساء آیه (25)

    بِسْمِ اللَّه الْرَّحْمَنِ الْرَّحِیمِ

    وَمَن لَّمْ یَسْتَطِعْ مِنکُمْ طَوْلًا أَن یَنکِحَ الْمُحْصَنَاتِ الْمُؤْمِنَاتِ فَمِن مَّا مَلَکَتْ أَیْمَانُکُم مِّن فَتَیَاتِکُمُ الْمُؤْمِنَاتِ ۚ وَاللَّهُ أَعْلَمُ بِإِیمَانِکُم ۚ بَعْضُکُم مِّن بَعْضٍ ۚ فَانکِحُوهُنَّ بِإِذْنِ أَهْلِهِنَّ وَآتُوهُنَّ أُجُورَهُنَّ بِالْمَعْرُوفِ مُحْصَنَاتٍ غَیْرَ مُسَافِحَاتٍ وَلَا مُتَّخِذَاتِ أَخْدَانٍ ۚ فَإِذَا أُحْصِنَّ فَإِنْ أَتَیْنَ بِفَاحِشَةٍ فَعَلَیْهِنَّ نِصْفُ مَا عَلَى الْمُحْصَنَاتِ مِنَ الْعَذَابِ ۚ ذَٰلِکَ لِمَنْ خَشِیَ الْعَنَتَ مِنکُمْ ۚ وَأَن تَصْبِرُوا خَیْرٌ لَّکُمْ ۗ وَاللَّهُ غَفُورٌ رَّحِیمٌ ﴿٢٥﴾

    و آنها که توانایی ازدواج با زنان (آزاد) پاکدامن با ایمان ندارند می‏توانند با زنان پاکدامن از بردگانی با ایمان که در اختیار دارید ازدواج کنند، خدا آگاه به ایمان شماست، و همگی اعضای یک پیکرید، و آنها را به اجازه صاحبان آنان ازدواج نمایید و مهر آنها را به خودشان بدهید، مشروط بر اینکه پاکدامن باشند نه مرتکب زنا بطور آشکار شوند و نه دوست پنهانی بگیرند، و در صورتی که محصنه باشند و مرتکب عمل منافی عفت شوند نصف مجازات زنان آزاد را خواهند داشت، این اجازه (ازدواج با کنیزان) برای آنها است که (از نظر غریزه جنسی) شدیدا در زحمت باشند و اگر خودداری کنید (از ازدواج با آنان) برای شما بهتر است و خداوند آمرزنده و مهربان است. (۲۵)


    «أخدان»، جمع «خِدْن»، به معنای دوست است، ولی معمولاً در مورد دوستی های پنهانی و نامشروع به کار می رود.

  • مجرد دهه شصت
    3

    اینجانب هم اکنون هوس ازدواج بایک زن خارجی نمودم
    لطفا حاج خانمهای خارجی واجد شرایط اعلام حضور بفرماین
    اولویت ها
    قدبلند.تَرکِه ای .پوست روشن.بلوند.چشم ابی یاسبز.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    اخبار سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد