کلبه روستایی مخفیگاه قاتل دو مرد املاکی بود

مرد خشمگین که به خاطر اختلافات مالی که 6 سال ادامه داشته، در اقدامی هولناک با اسلحه شکاری و کلت کمری دو بنگاهدار را در پرند کشته بود، در کمتر از 9 ساعت با تلاش پلیس در یکی از روستاهای شهر بیجار رودبار دستگیر شد.

کلبه روستایی مخفیگاه قاتل دو مرد املاکی بود

صبح روز دوشنبه 5 شهریور مردی مسلح با حضور مقابل یک بنگاه املاک در شهرستان پرند با شلیک گلوله اسلحه شکاری و کلت کمری دو مرد املاکی را به قتل رساند و فرار کرد.
با اعلام موضوع به پلیس، کارآگاهان در محل حاضر شده و در تحقیقات مشخص شد متهم از قبل با مقتولان اختلاف مالی و ملکی داشته است.

بنابراین با شناسایی هویت متهم ردیابی‌ها آغاز و مشخص شد وی به شمال کشور گریخته است.
سردار «کیومرث عزیزی» فرمانده انتظامی غرب استان تهران اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد تیراندازی با سلاح شکاری که منجر به قتل ۲ نفر از شهروندان در شهر پرند شد، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان رباط کریم پس از اقدامات لازم و بررسی محل وقوع حادثه موفق به شناسایی قاتل شده و با هماهنگی قضایی و پس از اقداماتی ضربتی در عملیاتی منسجم متهم را در کمتر از ۹ساعت در یکی از شهرهای شمالی دستگیر و به پلیس آگاهی شهرستان رباط کریم منتقل کردند.

قاتل در بازجویی‌های پلیسی به قتل اعتراف و علت را اختلافات مالی با مقتولان از سال ۱۳۹۷ تاکنون اعلام کرد. متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.
سرهنگ عیسی روشن‌قلب فرمانده انتظامی شهرستان رودبار نیز گفت: متهم با هوشیاری مأموران انتظامی پاسگاه بلوکات و پلیس آگاهی استان گیلان در یک عملیات مشترک با پلیس رباط کریم تهران در شهر بیجار واقع در شهرستان رودبار دستگیر و یک قبضه اسلحه از وی کشف شد.
وی از اقدامات فنی و تحقیقات گسترده صورت گرفته و شناسایی محل اختفای متهم در یکی از روستاهای شهر بیجار این شهرستان خبر داد و گفت: پس از دریافت دستور قضایی، پلیس به آدرس محل مورد نظر اعزام شد و در یک عملیات مشترک متهم دستگیر و یک قبضه سلاح شکاری از وی کشف شد.

این فرد به ارتکاب قتل دو مرد ۴۰ و ۵۰ ساله اعتراف کرد و علت و انگیزه خود را از این اقدام اختلافات شخصی و مالی اعلام کرد. قاتل ۵۵ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

منبع: ایران
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    توساوه چند سال پیش خانه ای که اجاره داده بودیم املاکی خیلی راحت اون خانه را با همکاری مستاجر ما اجاره دادموقع تحویل دیدیم یکی دیگه تو خانه نشسته،

  • ناشناس
    0

    املاکی ها تو فروش واجاره ملک دروغ زیاد میگن پولشان را که گرفتن تمام

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    اخبار سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد