نزاع فردی منجر به قتل مرد ۴۸ ساله شد

فرمانده انتظامی شهرستان ایجرود در پی نزاع فردی در روستای «ینکن میرزا الماسی» از قتل مرد ۴۸ ساله به ضرب چاقو خبر داد و گفت: قاتل در کمتر از ۴۸ ساعت در مخفیگاهش دستگیر شد.

نزاع فردی منجر به قتل مرد ۴۸ ساله شد

سرهنگ محمد معصومی راد گفت: در پی وصول خبر نزاع فردی در روستای «ینکن میرزا الماسی» بلافاصله مأموران به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: کاراگاهان با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی مخفیگاه قاتل فراری در کمتر از ۴۸ ساعت شده و با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی، طی عملیاتی منجسم موفق به دستگیری این فرد شدند.

معصومی راد با اشاره به انتقال فرد قاتل ۲۶ ساله به پلیس آگاهی و اعتراف وی به ارتکاب قتل، گفت: این شخص در بازجویی‌های اولیه، انگیزه خود از ارتکاب به این قتل را، اختلافات قبلی و ایجاد مزاحمت‌های پی در پی مقتول عنوان کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان ایجرود در خاتمه از تشکیل پرونده مقدماتی در این خصوص خبر داد و گفت: با بازسازی صحنه قتل متهم جهت ادامه فرایند دادرسی روانه زندان شد.

زمین خواری ۲۰ میلیاردی در طارم

فرمانده انتظامی شهرستان طارم از کشف زمین خواری به مساحت ۱۱۹ هزار و ۶۵۷ متر مربع در روستای «هندی کندی» شهرستان طارم، به ارزش ۲۰ میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ محرمعلی قاسمی گفت: در پی گزارش زمین خواری و تصرف اراضی ملی در روستای «هندی کندی» شهرستان طارم، مراتب رسیدگی به صورت ویژه در دستور کار عوامل پلیس آگاهی و امنیت اقتصادی شهرستان طارم قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی و همراهی کارشناسان اداره منابع طبیعی به محل مورد نظر اعزام و بعد از احراز جرم دخل و تصرف غیرقانونی ۱۱۹ هزار و ۶۵۷ متر از اراضی منابع طبیعی؛ متصرف آن را دستگیر و به یگان انتظامی دلالت دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان طارم با اعلام اینکه ارزش تقریبی زمین تصرف شده برابر نظر کارشناسان ۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این خصوص پرونده قضائی تشکیل و تحت رسیدگی می‌باشد.

منبع: مهر
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    اخبار سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد