نجات و احیای نوزاد ٦ ماهه از مرگ حتمی/ ویدئو

مدیر روابط عمومی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان گفت: روز گذشته ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ مادری سراسیمه با کودک بیهوش خود به ساختمان ستاد اورژانس مراجعه کرد و به همت پرسنل اورژانس کودک از مرگ حتمی نجات یافت.

نجات و احیای نوزاد ٦ ماهه از مرگ حتمی/ ویدئو

عباس عابدی، اظهار داشت: روز گذشته ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ مادری سراسیمه با کودک بیهوش خود به ساختمان ستاد اورژانس مراجعه کرد و به همت کارکنان اورژانس کودک از مرگ حتمی نجات یافت.

وی افزود: درحالی‌که کارکنان ستاد اورژانس ۱۱۵ اصفهان در حال ترک اداره بودند این کودک توسط مادرش به ساختمان ستاد آورده شد و در بدو ورود با معاینه اولیه مشخص شد که کودک دچار ایست قلبی تنفسی شده است.

عابدی ادامه داد: کارکنان حاضر در محل دراسرع‌وقت شروع به باز کردن راه هوایی کودک و ماساژ قلبی وی کردند.

مدیر روابط‌عمومی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان گفت: این عملیات احیا موفقیت‌آمیز بود و کودک پس از هوشیاری کامل توسط واحد امدادی به مرکز درمانی برای ادامه مراقبت و درمان منتقل شد.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان باید بدانند هر موقع مشکل اورژانسی پیش می‌آید نیاز نیست که بیمار را به مراکز درمانی و یا مرکز اورژانس بیاورند سریع با اورژانس تماس بگیرند و اگر نیاز به جابه‌جا کردن بیمار باشد کارشناسان اورژانس راهنمایی می‌کنند و تا رسیدن نیرو‌های امدادی کارشناسان راهنمایی می‌کنند.

منبع: فارس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 9
  • ناشناس
    1

    دمتون گرم دستتون درد نکند .زنده وسالم باشید .

  • مهدی
    2

    به خدا هرچی هم به کادر درمان پرداخت بشه بازم کمه.
    یارو بدون هیچ گونه تخصصی، بدون هیچ درس خوندنی و بدون هیچ سرمایه ای تو یه بنگاه املاک نشسته و فقط با شارلاتانی داره پول پارو میکنه.
    اون وقت یه پرستار یا معلم بعد از کلی درس خوندن و شب بیداری باید هشتش گرو نهش باشه.

  • رامین
    0

    آرزوی بهترینها برای کادر محترم و زحمت کش درمان...پرسنل اورژانس، پرستاران، پزشکان دلسوز و تمام انانیکه به هر نحوی در احیا و بهتر شدن جان و زندگی انسانها و تمام موجودات زنده دخیل اند و در واقع آنها دست خدا بر روی زمین اند...عمرشان بیش و زندگی شان بهترینها

  • ایران
    3

    درود بر عزیزان نجان دهنده بی ادعا. سپااااااسگزاریم

  • ناشناس
    2

    تورابه خدا به کادر درمان برسید این همه سرمایه ایران حیف میل شد رانت وفساد هست خرج دیگران شد چرا برای کادر درمان خرج نمیشه بهشان روحیه امکانات انگیزه بدین بهشون کارتی بدین که هرجا میرن بی نوبت به کارشان رسیدگی بشه مردم بهشان احتیاج دارن

  • ناشناس
    3

    نان پدر وشیر مادر حلالتان زحمتکشان کادر درمان
    فرشته نجات انسانها روی کره زمین

  • کوروش درویشی
    2

    خدا خیرشون بده دمشون گرم

  • ناشناس
    2

    درود برشما
    من که به شخصه خیلی خیلی خوشحال شدم.
    چون قبلاً این مشکل برا پسر من هم پیش اومده بود وقتی شش هفت ماهه بود.

  • ali javadi
    1

    دمشون گرم واقعا .......

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    اخبار سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد