غرق شدن دو مرد و یک پسر نوجوان در رودسر

سه نفر که برای شنا وارد دریای بخش‌های چابکسر و کلاچای شهرستان رودسر شده بودند به دلیل ناآشنایی با فن شنا غرق شدند.

غرق شدن دو مرد و یک پسر نوجوان در رودسر

سرهنگ سید جلال الدین جوانمردی، فرمانده انتظامی شهرستان رودسر در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر غرق ‌شدن افرادی در سواحل بخش‌های کلاچای و چابکسر شهرستان رودسر، بلافاصله مأموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

با حضور پلیس و تیم‌های امدادی در محل اعلامی و بررسی صورت گرفته، مشخص شد یک نوجوان 16 ساله و یک مرد 37 ساله به دلیل ناآشنایی به فنون شنا در مناطق شنا ممنوع ساحل کلاچای غرق شده‌اند و تلاش تیم‌های امدادی برای نجات آنها مؤثر واقع نشد.
فرمانده انتظامی شهرستان رودسر تصریح کرد: در حادثه‌ای دیگر مردی 48 ساله برای نجات جان کودکی 11 ساله وارد دریا در بخش چابکسر شده بود اما هردو نفر به دلیل ناآشنایی به فنون شنا غرق شدند که با تلاش تیم‌های امدادی سرانجام کودک 11 ساله نجات یافت و تلاش تیم‌های امدادی برای نجات مرد 48 ساله مؤثر واقع نشد و وی فوت کرد.

وی اظهار داشت: اجساد افراد غرق شده با هماهنگی قضایی برای سیر مراحل قانونی به سردخانه منتقل شد.

منبع: ایران
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    فاصله گرفتن از ساحل و شنا کردن در مناطق غیر مجاز هرچند شناگر هم باشد خطرناک است . شنا کردن در در دریا را خیلی ها با شنا کردن در استخر اشتباه می گیرند . در دریا امواج تلاطم دارد و شخص را به زیر میکشد و موج جدید روی آن میآید . کسی که با فنون شنا آشنایی ندارد و سابقه شنا در دریا را ندارد نمی تواند کسی را نجات بدهد اشتباهی که اکثراً مرتکب می شوند و البته در آن لحظه که عزیزشان در دریا درحال غرق شدن است بی تفاوت بودن سخته ولی می بایست سریعاً کمک میگرفت . داشتن جلیقه نجات برای همه برای شنا در دریا باید اجباری شود .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد