جنایت مرد معتاد به دلیل توهم عجیب

مردی که کمتر از یک ماه پیش مرتکب قتل شده بود، پس از دستگیری مدعی شد به خاطر توهم دست به چاقو شد.

جنایت مرد معتاد به دلیل توهم عجیب

این متهم ۲۷ ساله که سابقه درگیری و اعتیاد دارد، پس از دستگیری گفت: پس از قتل فرار کردم. مدتی سرگردان بودم و در پارک‌ها می‌خوابیدم تا اینکه دستگیر شدم.

دستگیری این متهم از ۲۷ مردادماه در پی قتلی که در یکی از خیابان‌های تهران اتفاق افتاد، در دستور کار قرار گرفت. ماموران پلیس در آن روز به بازپرس کشیک قتل اعلام کردند مرد جوانی چاقو خورده و در اثر جراحت ناشی از زخم کاری‌ای که داشته جانش را از دست داده است.

با شروع تحقیقات، شاهدان هویت متهم به قتل را برای پلیس فاش کردند. در ادامه مشخص شد متهم شناسایی‌شده به پاتوق مصرف مواد مخدر که در همان محل وجود دارد، رفت‌وآمد دارد.

به این ترتیب تحقیقات ادامه یافت تا اینکه متهم فراری دو روز قبل دستگیر شد.

این متهم زمانی دستگیر شد که یکی از بستگان مقتول او را دید و به پلیس اطلاع داد. همزمان نیز یکی از مخبران پلیس محل حضور او را اعلام کرد.

متهم پس از دستگیری اعتراف کرد مرتکب قتل شده است. او گفت: من ماده مخدر کمیکال مصرف می‌کنم و معتاد هستم، قبل از آنکه به کمیکال معتاد شوم گل می‌کشیدم.

این متهم ۲۷ ساله در مورد انگیزه قتل نیز گفت: مقتول، موادفروش و از دوستانم بود و من مواد را گرمی ۳۵۰ هزار تومان از او می‌خریدم. روز حادثه هم مواد کشیده بودم اما پولش را ندادم.

بعد از مصرف توهم زدم. فکر کردم یک لشکر دنبالم هستند و به سمتم می‌آیند، برای همین با چاقو مقتول را زدم و فرار کردم.

پس از قتل هم چند روزی در خیابان سرگردان بودم و در پارک‌ها می‌خوابیدم تا اینکه دستگیر شدم.

با این اعترافات متهم به قتل، او با قرار بازداشت موقت در اختیار ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت تا تحقیقات ادامه یابد.

منبع: سایت جنایی
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد