دزد انباری های منازل دستگیر شد

دزدی که 3 کیف بزرگ پر از لوازم سرقتی را به دوش می کشید، درحالی مورد ظن نیروهای انتظامی قرارگرفت که زیر سنگینی لوازم خم شده بود.

دزد انباری های منازل دستگیر شد
ماموران کلانتری شفای مشهد که همچنان طرح های ویژه مبارزه با سرقت را با دستور سرتیپ احمد نگهبان (جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی) ادامه می دهند، هنگام گشت زنی نامحسوس در حوزه استحفاظی به جوانی مظنون شدند که 3 کیف بزرگ را بر دوش خود گذاشته و از شدت سنگینی کیف ها به یک سو خمیده شده بود.
ماموران انتظامی در تاریکی شب رفتار عجیب این جوان را زیر نظر گرفتند و متوجه شدند که او احتمالا اموال سرقتی را حمل می کند! با این فرضیه هوشیارانه، بلافاصله به سوی آن جوان حرکت کردند ولی او در یک لحظه با مشاهده چراغ گردان خودروی پلیس، کیف ها را روی زمین انداخت و پا به فرار گذاشت اما نیروهای باتجربه گشت انتظامی، فرصت فرار را از وی گرفتند و حلقه های قانون را بر دستان وی گره زدند.
در بازرسی از داخل کیف‌ها، مقادیر زیادی ابزار چوب بری، آچار آلات و باند خودرو کشف و مشخص شد که جوان مذکور از دزدان حرفه ای است.
بنابراین وی به مقر انتظامی منتقل شد و با دستور سرگرد احسان سبکبار (رئیس کلانتری شفا) مورد بازجویی های تخصصی قرارگرفت.
در حالی که بررسی های مقدماتی نشان می داد متهم مذکور چندین فقره سابقه کیفری دارد، شاه کلیدی از وی کشف شد که با آن به منازل مسکونی دستبرد می زد.
این دزد حرفه ای که دیگر چاره ای جز بیان حقیقت نداشت، به ناچار لب به اعتراف گشود و با بیان این که معتاد و بیکار است، به افسر دایره تجسس گفت: اموال کشف شده را دقایقی قبل از انباری یک منزل مسکونی سرقت کردم و قصد داشتم آن ها را به مخفیگاهم ببرم که توسط پلیس دستگیر شدم.
وی ادامه داد: با کلیدی که در اختیار داشتم در ساختمان ها را باز می کردم و اموال درون انباری ها را می ربودم!
تحقیقات بیشتر درباره سرقت های دیگر این جوان معتاد ادامه دارد.
منبع: خراسان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد