دزدی که صحنه قتل زن تهرانی را به پلیس نشان داد

مردی که با انگیزه سرقت از از زن سالخورده ای مرتکب قتل او شده بود، دستگیر شد.

دزدی که صحنه قتل زن تهرانی را به پلیس نشان داد

سرهنگ محمد قاسم طرهانی فرمانده انتظامی شهرستان ری در تشریح این خبر بیان داشت روز جاری ماموران کلانتری دولت آباد به مرد جوانی که در محدوده خیابان غیوری به سرعت در حال دویدن بوده مشکوک و متهم را تحت مراقبت های پلیسی قرار میدهند.

این مرد به محض مشاهده ماموران پلیس به سرعت از محل متواری و بدین ترتیب عملیات مهار متهم آغاز و ماموران کلانتری دولت آباد با درایت کامل موفق شدند پس از مدتی  تعقیب و گریز  این مرد مشکوک را دستگیر و برای بررسی موضوع به کلانتری انتقال دادند.

تحقیقات اولیه نشان از این داشت متهم سارق میباشد زیرا تعدادی طلاهای مسروقه از متهم کشف شد.

این مقام انتظامی گفت: همین سرنخ کافی بود تا ماموران وارد مرحله دیگر از تحقیقات پلیسی شوند و در خصوص محل سرقت و شناسایی مالباخته تحقیق کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری ادامه داد: متهم منکر هر گونه ارتکاب جرمی بود که  در نهایت به سرقت از منزل زن سالخوره ای دقایقی قبل از دستگیری اعتراف کرد.

سرهنگ طرهانی با اشاره به اینکه بلافاصله تیمی از ماموران به محل  سرقت مراجعه کردند، گفت: با حضور پلیس در محل ماموران با  جسد  زن سالخورده مواجه و متهم اقرار کرد که در حین سرقت گردنبند صاحب خانه فوت کرده است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم اظهار کرد کلید گاوصندوق توسط یکی از بستگان زن سالخورده در اختیار وی قرار گرفته است و با قصد سرقت از منزل وارد منزل مقتول شده است، ادامه داد: جسد زن سالخورده برای تحقیقات تکمیلی در اختیار سازمان پزشکی قانونی قرار گرفته است و متهم برای اخذ دستور قضائی روانه دادسرا شد.

وی در خاتمه با بیان اینکه کشف جزئیات پرونده کماکان ادامه دارد، گفت:  دستگیری  سایر مرتبطین پرونده در دستور کار پلیس قرار گرفت.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • علی رضا
    0

    واقعیت ماجرا این بوده : یکنفر به قصد سرقت وارد منزلی
    میشود، در حین سرقت صاحبخانه یکباره وارد شده و
    دزد که غافلگیر شده بود، صاحبخانه را کشته و فرار میکند
    که در این بین توسط ماموران دستگیر میشود. اگر دوست
    داشتید، منتشر کنید.

  • پکیجهای ضد هجوم گاردمن
    0

    به جای اینکه دعا کنید سارقین‌ خشن سراغ شما نیان یا امیدوار باشید که حفاظ، درب، قفل، دوربین و دزدگیری که به عنوان‌ضد سرقت به شما فروختند واقعا ضد سرقت باشند و بتوانند جلوی ورود سارقین را بگیرند یا به جای اینکه فروشنده را نفرین کنید که چرا در مورد ضد سرقت بودن به شما دروغ گفته و چرا پلیس جلوشون‌ را نگرفته که دروغ نگن و در نهایت به جای اینکه امیدوار باشید که بعد از اینکه سارقین خشن وارد منزل یا محل کار شما شدند و هر بلایی خواستن سرتون آوردند دستگیر بشن، کافیه‌ پکیج هوشمند ضد هجوم گاردمن برای منزل و محل کار نصب کنید که اصلا دزدان نتوانند وارد شوند یا حداقل دلار و طلا را در گاوصندوقی نگهداری کنید که ضمانت معتبر پرداخت خسارت در صورت باز شدن با دیلم داشته باشه که دیگه نیاز به کمک هیچ ارگانی نداشته باشید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد