سارقان مسلح مرد فرش‌فروش را کشتند

اعضای یک باند سرقت مسلحانه که هنگام سرقت از یک فرش‌‌فروش شیرازی او را به ضرب گلوله به قتل رسانده بودند، در کمتر از 24ساعت دستگیر شدند.

سارقان مسلح مرد فرش‌فروش را کشتند

این جنایت هولناک روز 19شهریورماه در جاده‌ای روستایی در حوالی شهرستان خاش در سیستان‌وبلوچستان رخ داد.

آن روز فرش‌فروش 23ساله شیرازی و پسرعمویش سوار بر یک خودروی نیسان به سمت یکی از روستاهای خاش در حرکت بودند تا فرش‌ها را به‌دست مشتریان‌شان برسانند.

آنها مدت‌ها بود که در این کار فعالیت داشتند و با نیسان‌شان که پر از تخته‌فرش‌های مختلف بود، راهی روستاها در نقاط دوردست سیستان‌وبلوچستان می‌شدند تا فرش‌ها را به فروش برسانند.

دوشنبه هفته گذشته آنها در راه روستایی حوالی شهرستان خاش بودند که ناگهان جوان فرش‌فروش متوجه 2خودروی پژو405 شد که آنها را تعقیب می‌کردند. سرنشینان یکی از خودروها که مسلح بودند از راننده خواستند توقف کند، اما جوان فرش‌فروش که مطمئن شده بود آنها قصد سرقت دارند، پایش را روی گاز گذاشت و تلاش کرد از دست آنها فرار کند.

در این شرایط بود که سارقان برای متوقف‌کردن نیسان شروع به تیراندازی کردند و یکی از گلوله‌ها به سر جوان شیرازی اصابت کرد و همین باعث شد که نیسان از مسیر منحرف و در بیابان کنار جاده متوقف شود. دزدان وقتی دیدند که راننده نیسان جانش را از دست داده، از ترس سوار ماشین‌های خود شدند و فرار کردند. با مرگ فرش‌فروش شیرازی، پلیس در جریان این حادثه قرار گرفت و تحقیقات برای شناسایی و دستگیری دزدان آغاز شد.

سرهنگ حبیب رازدار، فرمانده انتظامی شهرستان خاش گفت: کارآگاهان پلیس پس از اقدامات تخصصی و فنی موفق شدند دزدان مسلح را که 7نفر بودند، شناسایی و آنها را در یک عملیات ضربتی در مخفیگاه‌شان دستگیر کنند.

وی با اشاره به کشف یک قبضه کلاشنیکف و یک خودروی405 نقره‌ای از مخفیگاه متهمان افزود: اعضای این باند علاوه بر قتل فرش‌فروش شیرازی به 3سرقت مسلحانه دیگر با همین شگرد اعتراف کردند و تحقیقات از آنها ادامه دارد.

منبع: همشهری
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    1

    در ایران مضحک اینجا است که مسوولین برای بخشش قاتل ها گروه های صلح و سازش می فرستند!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد