پسری که خواهرش را آتش زد قصاص نمی شود

مرد جوانی که به خاطر اختلافات خانوادگی خواهرش را به طرز بی رحمانه و هولناکی به قتل رسانده و جسدش را در گودالی در بیابان رها کرده بود، در حالی در دادگاه کیفری یک استان تهران از جنبه عمومی جرم محاکمه می‌شود که پدرش رضایت بدون قید و شرط خود را اعلام کرده است.

پسری که خواهرش را آتش زد قصاص نمی شود

 آبان سال 1402 مرد جوانی با مراجعه به پلیس آگاهی مدعی شد که خواهر 35 ساله‌اش ناپدید شده است.
وی در تشریح ماجرا به مأموران گفت: صبح روز گذشته خواهرم برای خرید از خانه خارج شد و قرار بود تا عصر برگردد اما برنگشت؛ با او تماس گرفتیم اما تلفن همراهش هم خاموش بود همه جا را گشتیم اما او را پیدا نکردیم و حالا هم من و پدرم نگرانش هستیم.
پس از ثبت شکایت ردیابی دختر جوان در دستور کار مأموران قرار گرفت اما پلیس در تحقیقات تخصصی به خاطر تناقض گویی‌های مرد جوان به او ظنین شد.
 پس از بازداشت وی سرانجام دربازجویی‌ها به ناچار لب به اعتراف گشود و از راز قتل هولناک خواهرش پرده برداشت.
وی در تشریح ماجرا گفت: بعد از فوت مادرم پدر و خواهرم باهم زندگی می‌کردند. پدرم از صبح تا شب کار می‌کرد تا محتاج کسی نباشد.

به همین خاطر اغلب مواقع خانه نبود. چند وقت قبل متوجه رفتارهای مشکوک خواهرم شدم. وقتی او را زیرنظر گرفتم دیدم با مردی دوست شده و از همسایه‌ها هم شنیدم در غیاب ما دوستانش را به خانه می‌آورد. او شب‌ها دیر به خانه می‌آمد و به تذکرات پدرم و ما توجهی نمی‌کرد. کم کم احساس کردم نگاه همسایه‌ها به ما تغییر کرده و این برای من و پدرم ناراحت کننده بود. پدرم هم از رفتارهای او خسته شده بود.
وی افزود: روز حادثه با ماشینم به دنبال خواهرم رفتم و به بهانه تفریح از او خواستم چند ساعتی را باهم باشیم.

بعد به حوالی فیروزآباد رفتیم و وقتی به یک بیابان رسیدیم و مطمئن شدم که کسی ما را نمی‌بیند ماشین را متوقف کردم و در ابتدا با شال دهانش را بستم تا بی‌سر و صدا خفه‌اش کنم اما او با دندانش شال را باز کرد ؛ بعد هم یک گالن 4 لیتری بنزین را که از قبل تهیه کرده بودم آوردم و روی او ریختم و آتشش زدم.

چند دقیقه‌ای صبر کردم تا مطمئن شوم مرده است بعد او را خاموش کردم و در داخل یک گودال کم عمق انداختم و به خانه برگشتم فردای آن روز هم به اداره آگاهی رفتم و با اعلام مفقودی سعی کردم مسیر تحقیقات را منحرف کنم که دستگیر شدم.
پس از اظهارات متهم پلیس به نشانی اعلام شده رفت. از آنجایی که بخش زیادی از بدن سوخته دختر جوان را حیوانات وحشی خورده بودند فقط بخشی از استخوان‌ها و اعضای بدنش کشف و به دستور مقام قضایی برای روشن شدن علت تامه مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد.
با تکمیل تحقیقات پرونده متهم برای رسیدگی به شعبه 2 دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

اعلام گذشت پدر

در حالی که چند هفته تا جلسه رسیدگی به اتهام مرد جوان مانده بود، پدرش با حضور در دادسرا گذشت بدون قید و شرط خود را اعلام کرد و گفت: از مرگ دخترم ناراحت هستم اما پسرم می‌خواست مانع رفتارهای او و پایان دادن به شایعاتی شود که در محله پشت سر دخترم وجود داشت.

ما هرچقدر با او صحبت می‌کردیم که دست از کارهایش بردارد به حرف هایم توجه نمی‌کرد. حالا هم می‌خواهم رضایت دهم تا پسرم قصاص نشود.
به این ترتیب متهم بزودی از جنبه عمومی جرم محاکمه می‌شود.

منبع: ایران
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 15
  • ناشناس
    0

    کار ندارم که دختر خلاف کرده یا خیر ولی تو در مقامی نبودی که بتوانی با چنین بی رحمی و قصاوتی او را مجازات کنی در هر صورت باید منتظر جواب روزگار باشی

    نظرات شما -
    • ناشناس
      4

      #نه به اعدام
      خوب شد دیگه

    • ناشناس
      0

      کاش این قانون قصاص اصلاح میشد تا هر کسی بی محابا دست به قتل و جنایت نزند

  • ناشناس
    0

    چه راحت!خراب بشه این دنیای مزخرف.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      6

      خیلی سخته که آدم خواهر خودش را به طرز بی رحمانه و هولناکی به قتل برسونه و جسدش را در گودالی در بیابان رها کنه. واقعا سخته. این کار هر کسی نیست. فقط یه مرد واقعی از پس انجام چنین کاری برمیاد

  • محمد
    0

    انسانها چقدر تز وحشی ترین حیوانات هم وحشی تر میتونن باشن، عاقبت افکار مذهبی افراطی و تعصب کورکورانه غیرتی شدن کاذب، خیلی برات سخت بنشینی باهاش درد کنی منطقی یا نهایت نهایت میتونستی از هم جدا زندگی کنین مثل خیلی های دیگه که اخلاق شون با هم سازگار نیست، و بازهم گریزی زده شد به قانون اساسی بر مبنای شرع اسلام 1400 سال قبل, جرم عمومی که میشه نهایتا 6 ماه حبس بعد ازادانه این قاتل بی رحم در جامعه قدم میزنه، من نمیگم اعدام اما حکم سنگین بالای بیست سال حداقل باید داشته باشه

  • ناشناس
    0

    چرا گمراه میکنید مردم را . ما در بیابان حیوانات وحشی نداریم ، سگ ولگرد فراوان داریم . این ملاحظات ابلهانه را کنار بگذارید.

  • ناشناس
    0

    گر حکم شود که مست گیرند ...درشهر هر آنچه هست گیرند گاهی فکر می کنم آیا غیرت فقط در کشتن خواهر ، یا همسری بوده که به خطا رفته آقایونی که چپ و راست هوسرانی می کنند با داشتن همسر و فرزند ، به قول امروزیا دوست دختر یا به قول ما قدیمیا زن دوم بدون عقد یا صیغه دارند و دست آخر قانون تمام کثافت کاریهای آقایون رو مجاز میدونه ،چه باید کرد ایا فقط راه حل کشتنه؟

  • ناشناس
    1

    به خاطر همین به مردا میگن باکسی دوست نشید شاید باعث مرگ کسی شوند

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      آفرین چقدر دوراندیش

  • ایمن
    0

    کسی که یکبار قتلی مرتکب بشه در درجه اول یک تهدید جدی برای اون جامعه بشمار میاد و عادی پنداری موضوع به هر ایرانی متعصب جاهل این اجازه رو میده تا با زیر پا گذاشتن قوانین حکم را اجرا کند.

  • ناشناس
    0

    هر آدمی مسوول اعمال خودشه و هر کسی رو در قبر خودش قرار میدن... اینها یه مشت جنایتکارن که غیرت رو بهانه می کنند برای جنایت کردن

  • ناشناس
    2

    متاسفانه زنان در کشور ما هیچ جایگاهی ندارن مردان خودشون میرن هر گند وکثافتی به بار میارن هیچکس حق نداره بهشون چیزی بگه بعد که یه دختر یه خطایی می کنه سریع می کشنش و دادگاه های کشور هم اصلا اهمیتی نمیده انگار تو طالبان داریم زندگی می کنیم به همین راحتی جون یک دختر که زندگی ش مال خودش بوده گرفته حالا هرکاری کرده باشه خب

  • ناشناس
    0

    الهی که خدا خودش مجازاتتون کنه فکر کردی که کی بودی برای خواهرت تعیین تکلیف کردی و جونش رو وحشیانه گرفتی

  • علی رضا
    0

    آقا دمتون گرم برای مدل خبررسانی‌تون
    کافیه دیگه نگید قتل ناموسی، بگید قتل به دلیل اختلافات خانوادگی
    اینجوری احتمالاً مشکل حله و دیگه چندان جای نگرانی نخواهد بود

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد