قصاص؛ مجازات مردی که همسرش را برای جلوگیری از طلاق کشت

مرد معتاد که همسر سرایدارش را در مدرسه به قتل رسانده بود، پس از محاکمه به قصاص و دیه محکوم شد.

قصاص؛ مجازات مردی که همسرش را برای جلوگیری از طلاق کشت

عقربه‌ها ساعت ۱۸چهارشنبه بیست‌و‌دوم شهریور سال۱۴۰۲ را نشان می‌داد که صدای درگیری زن و شوهری جوان از یک مدرسه غیر‌انتفاعی پسرانه، بلند شد و دقایقی بعد، قتل هولناک یک زن جوان به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش شد.

تیم جنایی پس از حضور دربیمارستان،درپاگرد طبقه اول ساختمان باجسد زن حدود۴۰ساله‌ای رو‌به‌رو شدند که از ناحیه پهلو وگردن هدف ضربات چاقو قرارگرفته بود.بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد یکی از کسبه‌ محل پس از شنیدن فریادهای کمک‌‌کمک، زن جوان به مدرسه رفته و مشاهده کرده که همسر مقتول با لباس خونین و چهره پریشان از صحنه جنایت در حال فرار است و مدعی بوده با دخترش دعوا کرده بود.

دختر این زوج در تحقیقات گفت: ما در یکی از این اتاق‌های مدرسه زندگی می‌کنیم و مادرم نیز سرایدار بود. ساعتی قبل پدرم که به شیشه و هروئین اعتیاد دارد برای خوردن ناهار به خانه آمد اما دعوای شدیدی میان آنها شکل گرفت.

مادرم سعی کرد فرار کند، ولی پدرم با چاقو دنبالش کرد و در پاگرد طبقه او را با ضربات مهلک چاقو از پا درآورد. مرد جنایتکار خیلی زود در یک عملیات غافلگیرانه در انبار رنگ به دام افتاد. متهم در تحقیقات ابتدایی به جرم قتل همسرش باچاقویی که در جیب شلوار خود داشت اعتراف و دلیل ارتکاب به این قتل رامصرف شیشه،هروئین واختلافات خانوادگی عنوان کرد.

پرونده این جنایت با تکمیل تحقیقات برای محاکمه به دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد‌.درجلسه محاکمه درشعبه۱۱دادگاه کیفری یک که به ریاست قاضی سجاد منافی‌آذر برگزار شد؛ یکی از اولیای دم درخواست قصاص کرد و بقیه رضایت دادند.

سپس متهم به قتل در جایگاه ایستاد و گفت: به خاطر اعتیادم، همسرم قصد جدایی داشت.من عاشق اوبودم ونمی‌خواستم جدا شوم،وقتی دیدم اصراربه طلاق دارد با اودرگیر شده و باچاقویی‌که‌همراه داشتم ضربه‌هایی به شکم وگردن او زدم.

بعدهم بادست خفه‌اش کردم.پس ازآخرین دفاع متهم قضات حکم به قصاص متهم بعد از پرداخت سهم صغیر صادر کردند.همچنین او به خاطر جراحت‌های غیر‌منتهی به مرگ، به پرداخت دیه محکوم شد.

منبع: جام جم
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    به خدا تیمارستان جاتونه شانس کدوم بدیختی باشی به تور شما بخوره

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد