سرقت های میلیاردی در اعماق زمین

با دستورات ویژه قضایی، 2 عضو دیگر باند سرقت از حوضچه های مخابراتی در حالی دستگیر شدند که بررسی ها نشان داد سرقت هر «کافو» یک میلیارد تومان خسارت به شرکت مخابرات وارد می کند.

سرقت های میلیاردی در اعماق زمین
اوایل شهریور با قطع ناگهانی تلفن های ثابت و خطوط اینترنتی (وای فای) در منطقه گسترده ای از مشهد، تماس های شهروندان به سوی شرکت مخابرات سرازیر شد.
همزمان با بررسی های مقدماتی کارشناسان، فرضیه دستبرد به حوضچه های مخابرات در یکی از مناطق شهری قوت گرفت و بدین ترتیب نیروهای حراست شرکت مخابرات مراتب را به پلیس اطلاع دادند.
با توجه به موارد مشابهی که در شب های گذشته در منطقه الهیه و قاسم آباد مشهد نیز رخ داده بود، بی درنگ گروهی از عوامل انتظامی با همراهی کارشناسان و نیروهای حراست عازم مناطقی شدند که حوضچه های مخابراتی در عمق زمین قرارداشت. 
بنا بر نظر کارشناسان برخی از تجهیزات مخابراتی باید درون حوضچه های آب قرارگیرند تا از داغ شدن آن ها جلوگیری شود و اکنون احتمال می رفت دزدان کابل به حوضچه ها دستبرد زده باشند.
طولی نکشید که با بررسی های دقیق کارشناسی مشخص شد حوضچه ای در بولوار شهید فرامرز عباسی هدف دستبرد قرارگرفته است به همین دلیل نیروهای مشترک مخابرات و انتظامی به طرف یکی از حوضچه های مهم در فرامرز عباسی 29 حرکت کردند.
آن ها ناگهان با پراید سوارانی روبه رو شدند که از دریچه زیر زمینی بیرون آمدند و مشغول انتقال تجهیزات معروف به «کافو» به درون پراید شدند.
لحظاتی بعد چشم دزدان پراید سوار به خودروی پلیس افتاد و هر 3 نفر با رها کردن ابزار و لوازم سرقت، از محل گریختند اما سرکرده باند در عملیات تعقیب و گریز در حالی به دام افتاد که با چاقو به سمت نیروهای انتظامی حمله ور شده بود.
از سوی دیگر با فرار 2 عضو باند سرقت، همه آثار جرم مانند چراغ قوه، اره آهن بری، کلنگ و 3 کافوی بزرگ که درون آن ها رشته کابل های مخابراتی وجود داشت، از صحنه حادثه جمع آوری و به کلانتری آبکوه منتقل شد.
باتوجه به اهمیت ماجرای دستبرد به حوضچه های مخابراتی،این پرونده به شعبه 212 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد ارجاع شد و زیر نظر قاضی حسین امام وردی مورد رسیدگی ویژه قرارگرفت.

 

 حساسیت این ماجرا که موجب قطع تلفن حدود 2هزار و400 شهروند در یک شب شده بود، به آن جا رسید که مقام قضایی  دستورات  محرمانه خاصی را برای دستگیری 2 عضو فراری باند سرقت در اعماق زمین صادر کرد و این گونه نیروهای انتظامی با بهره گیری از راهنمایی های قاضی پرونده،موفق شدند 2 متهم فراری را نیز در 2 عملیات جداگانه  دستگیر کنند و به پنجه عدالت بسپارند.
در همین حال بررسی های کارشناسی بیانگر آن بود که سرقت هر کافو خسارت حدود یک میلیارد تومانی به شرکت مخابرات وارد می کند در حالی که سارقان پوشش پلاستیکی کابل ها را سوزانده و آن ها را با مبالغ ناچیزی به مالخران و خریداران ضایعات می فروشند!
ادامه گزارش حاکی است اعضای این باند سرقت با دستور قاطع قاضی امام وردی روانه زندان شدند تا تحقیقات بیشتری درباره دیگر سرقت های احتمالی آنان انجام شود.
منبع: خراسان
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد