قتل خونین پسر جوان در جمع دوستانش/ پسر 17 ساله قاتل را لو داد

پسر جوان که در پاتوق دوستانش دور هم جمع شده بودند در یک سناریوی خونین به قتل رسید.

قتل خونین پسر جوان در جمع دوستانش/ پسر 17 ساله قاتل را لو داد

سرهنگ کرامت کریمی فرمانده انتظامی گراش، با اعلام این خبر بیان کرد: در پی تماس کارکنان بیمارستان امیرالمومنین (ع) این شهرستان مبنی بر انتقال پیکر نیمه جان یک نفر به بخش اورژانس، بلافاصله ماموران برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: ماموران با حضور در محل مشاهده کردند فردی حدودا 18ساله از ناحیه سینه مورد اصابت چاقو قرار گرفته که به علت شدت جراحت فوت کرده است و دو نفر که وی را به بیمارستان انتقال داده بودند، از محل متواری شده اند.

این مقام انتظامی افزود: ساعتی پس از این ماجرا نوجوانی 17 ساله با مراجعه به کلانتری اظهار داشت به اتفاق مقتول و 3 نفر از دوستانم در یک مکانی دور هم جمع شده بودیم و مقتول با یکی از افراد درگیر که منجر به مجروحیت شدید وی شد و آنان او را به بیمارستان منتقل و متواری شدند.

سرهنگ کریمی ادامه داد: با شناسایی قاتل و افراد حاضر در محل درگیری بلافاصله چند تیم از ماموران به محل اختفای آنان اعزام و موفق شدند قاتل و یک نفر دیگر را دستگیر و به مقر انتظامی انتقال که در بازجویی یک نفر از آنها به  قتل  اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی گراش با اشاره به اینکه در این خصوص پرونده تشکیل و به همراه متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل شد، خاطر نشان کرد: تلاش برای  دستگیری  نفر پنجم حاضر در محل درگیری ادامه دارد.

شهرستان گِراش یکی از شهرستان‌های استان فارس ایران است. 

منبع: رکنا
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد