بازداشت زن و شوهر سارق در تهران

زوج سارق لوازم خودرو در دام پلیس افتادند.

بازداشت زن و شوهر سارق در تهران

سرهنگ محمد افشار سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: پیرو وقوع چند فقره  سرقت  لوازم و محتویات خودرو در محدوده "اشرفی اصفهانی"، عوامل کلانتری 139 مرزداران بررسی موضوع را بر عهده گرفتند و پس از تحقیقات ویژه پلیسی و بررسی فیلم های ضبط شده توسط دوربین های مداربسته موفق به شناسایی متهمان شدند و مشخص شد که متهمان یک نفر آقا و یک نفر خانم بوده که با استفاده از یک دستگاه موتور سیکلت اقدام به سرقت می کردند. مشخصات ظاهری متهمان و موتورسیکلت آن ها در اختیار تمامی واحد های گشت قرار گرفت.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: ماموران پلیس در حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی متهمان را در حین سرقت از یک دستگاه خودرو پراید مشاهده کردند و جهت  دستگیری  آن ها اقدام کردند.

متهمان با رویت ماموران بلافاصله اقدام به فرار نمودند و از محل متواری شدند. پس از دقایقی تعقیب و گریز و عدم توجه متهمان به دستورات پلیس، با ایجاد طرح مهار موتورسیکلت متهمان متوقف و دستگیر شدند.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت افزود: در بازرسی اولیه از سارقان تعداد دو قبضه سلاح سرد و ابزار آلات حرفه ای سرقت کشف شدو پس از انتقال متهمان به کلانتری به جرم خود مبنی بر سرقت محتویات خودرو و 15 فقره سرقت مشابه اعتراف کردند.

همچنین مشخص گردید که متهمان زن و شوهر بوده و جهت کشف جرائم احتمالی و شناسایی شکات به همراه پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

سرهنگ افشار به شهروندان توصیه کرد: از لوازم ایمنی و ضد سرقت و  دزدگیر های تصویری  برای بالا رفتن ایمنی خودروی خود استفاده کنند و از پارک کردن خودروی خود در مکان های خلوت و کم تردد خودداری کنند.

منبع: رکنا
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    1

    برامواتتون لعنت که مردما برا سیر کردن شکمشون به چه بدبختیی انداختید .!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد