کلاهبرداری 3 میلیارد تومانی زن جوان به بهانه اعطای وام

زن جوان که با ترفند دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه برای 13 نفر از همشهریانش در بندرعباس 3 میلیارد تومان از آنان کلاهبرداری کرده بود در میناب دستگیر شد.

کلاهبرداری 3 میلیارد تومانی زن جوان به بهانه اعطای وام

سردارعلی اکبر جاویدان، فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: با دریافت شکایت 13 نفر از شهروندان بندرعباسی از زنی جوان ساکن بندرعباس، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

با تحقیق از شاکی‌ها مشخص شد زن کلاهبردار خودش را به عنوان یکی از افراد دارای نفوذ در شعب بانک‌ها و مؤسسات مالی و اعتباری در سطح استان معرفی کرده و با اقدامات و ترفندهای متقلبانه، تعدادی فرم از بانک‌ها و مؤسسات به بهانه‌های مختلف خارج و تکثیر کرده است.

شاکی‌ها که اکثراً از اقشار ضعیف و کم درآمد جامعه بودند به امید دریافت تسهیلات بانکی همگی فرم‌های وام را تکمیل و به همراه تعدادی مدارک و عکس تحویل متهم داده بودند و فرد کلاهبردار در ابتدا برای خوش حسابی و موجه نشان دادن خود به تعدادی از فریب خوردگان بعد از یک ماه وام را با سود 4 درصد و یا قرض‌الحسنه پرداخت کرده بود.
وی ادامه داد: پس از جلب اعتماد بقیه شاکی‌ها و با توجه به شرایط ایده‌آل وام‌ها، تعداد متقاضیان به مرور زمان زیاد شده و به 13 نفر رسید متهم پس از اینکه موفق به کلاهبرداری به میزان حدود 30 میلیارد ریال شد خود را از دید مالباختگان مخفی کرد و متواری شد.
فرمانده انتظامی هرمزگان اذعان داشت: در این زمینه در اجرای دستور قضایی شناسایی محل اختفا و دستگیری متهم به اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری محول و با بهره‌گیری از اقدامات فنی و همکاری مشترک پلیس آگاهی و سازمان اطلاعات انتظامی استان محل اختفای زن جوان در شهرستان میناب شناسایی و در یک عملیات پلیسی دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به پلیس آگاهی در بندرعباس منتقل شد.
سردار جاویدان در پایان خاطرنشان کرد: متهم در بازجویی‌های اولیه به جرم خود اعتراف کرد و پس از اعزام به دادسرا با صدور قرار تأمین مناسب به زندان مرکزی بندرعباس معرفی شد.

منبع: ایران
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد