درگیری مرگبار در چیتگر / اختلاف قدیمی منجر به قتل شد

اختلاف در کمپ ترکیه منجر به قتل خونین در تهران شد.

درگیری مرگبار در چیتگر / اختلاف قدیمی منجر به قتل شد

 ساعت یک بامداد امروز - 1 مهر ماه سال جاری- خبر  قتل  مرد جوانی به ماموران انتظامی چیتگر گزارش داده شد.

با اعلام این خبر تیمی از ماموران پلیس به همراه محسن اختیاری بازپرس جنایی تهران و تیم تشخیص هویت به محل حادثه واقع در چیتگر اعزام شدند.

با حضور ماموران پلیس و بازپرس جنایی و حضور داشتن برادر مقتول در صحنه جرم مشخص شد که مقتول، یک تبعه افغان بوده که در درگیری با 5 نفر دیگر از هم وطنان خود با دو ضربه چاقو به قتل رسیده است.

تحقیقات اولیه از برادر مقتول نشان داد که مقتول مدتی را به صورت غیرمجاز در ترکیه زندگی کرده و در آنجا با یکی از مهاجمان درگیر شده است. مقامات دولت ترکیه به علت غیرمجاز بودن اقامت مقتول او را به افغانستان  دیپورت  کرده بودند.

مقتول مدتی پس از دیپورت به ایران بازگشته بود و روز قبل از حادثه، تهدیدهایی را از سوی فردی دریافت کرده بود که در ترکیه با او درگیر شده بود.

برادر مقتول به پلیس گفت که شب حادثه، برادرش پس از دریافت تماس تلفنی از فرد تهدیدکننده، از منزل خارج شده و لحظاتی بعد درگیر شده است. او که متوجه موضوع شده بود، به دنبال برادرش رفته بود اما متأسفانه دیر رسیده بود و برادش در این درگیری جان خود را از دست داده بود و عاملین از صحنه قتل متواری شده بودند.

با توجه به اظهارات برادر مقتول و بررسی‌های اولیه، بازپرس جنایی دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی را صادر کرد و تحقیقات برای دستگیری عاملین این جنایت هولناک ادامه دارد.

منبع: رکنا
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • چای دبش باغ ازگل
    0

    قاتل بالفطره برادر مقتول است!!! این افغان ها پستان مادر خودشونو گاز گرفتن!!! مسولین اگر وجدان دارید افغان بی وطن را اخراج کنند!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد