ماجرای قاتلی که به افغانستان گریخت

جوانی که 6 سال قبل مرد 45 ساله ای را در مشهد به قتل رسانده بود، روز یک‎شنبه گذشته در شهرستان بومهن به چنگ کارآگاهان پلیس آگاهی افتاد.

ماجرای قاتلی که به افغانستان گریخت

پاییز سال 97 بود که مرد 45 ساله ای در مشهد هدف ضربه چاقو قرارگرفت و امدادگران اورژانس در حالی پیکر نیمه جان او را به بیمارستان شهید هاشمی نژاد انتقال دادند که تلاش ها برای نجات وی به نتیجه نرسید و «اسماعیل-ک» بر اثر عوارض ناشی از اصابت چاقو به قفسه سینه اش جان سپرد.

طولی نکشید که با گزارش این حادثه وحشتناک به قاضی ویژه قتل عمد مشهد، بی درنگ قاضی کاظم میرزایی عازم مرکز درمانی شد و به تحقیق گسترده دراین باره پرداخت.

بررسی های مقدماتی قاضی وقت شعبه 211 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد حکایت از آن داشت که مرد 45 ساله مقابل منزل مسکونی اش در بولوار بهمن منطقه خواجه ربیع هدف ضربات چاقو قرار گرفته و به قتل رسیده است.

طولی نکشید که قاضی میرزایی بر اساس تجربیات قضایی خود، دستورات ویژه ای را برای شناسایی عامل جنایت صادر کرد و از کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی خواست تا همه افرادی را که در صحنه جنایت حضور داشتند، بازداشت کنند.

در این میان جوانی به نام «علی» که به همراه پیکر خون آلود «اسماعیل» راهی مرکز درمانی شده بود، صاحب کارش را عامل جنایت معرفی کرد و گفت: به همراه «ناصر-و» که من نزد او کار می کردم به در منزل «اسماعیل» رفته بودیم که او با ضربه چاقو دست به جنایت زد و از محل گریخت.
در پی اظهارات این جوان، تحقیقات پلیسی وارد مرحله جدیدی شد و قاضی ویژه قتل عمد دستور محرمانه ای را به مراکز انتظامی و مرزبانی صادر کرد؛ چرا که احتمال خروج متهم به قتل از کشور وجود داشت.
با وجود این، عملیات کارآگاهان برای شناسایی مخفیگاه وی به نتیجه نرسید  تا این که 6 سال بعد از وقوع این جنایت و در اولین روز پاییز سال جاری، کارآگاهان در ادامه رصدهای اطلاعاتی به سرنخ هایی رسیدند که نشان می داد متهم به قتل در شهرستان بومهن به زندگی مخفیانه خود ادامه می دهد.
با این اطلاعات بی درنگ گروهی از کارآگاهان با دستور ویژه سرهنگ محمدرضا فدائیان (رئیس پلیس آگاهی مشهد) و با هماهنگی های قضایی عازم بومهن شدند و در یک عملیات غافلگیرانه، متهم به قتل فراری را به دام انداختند.
 

این متهم که روز گذشته با هدایت احسان شفاعی (افسر پرونده) به مشهد منتقل شده بود، در اعترافات خود ادعا کرد: برادر مقتول به همراه فردی معروف به «محمد دکل» و به منظور زورگیری از پدرم به در منزل ما رفته بودند و مبلغی را زورگیری کرده بودند.

من هم که از این ماجرا ناراحت شده بودم به در منزل آن‌ها رفتم که با یکدیگر مشاجره کردیم و در این میان من با ضربه چاقو «اسماعیل-ک» را مجروح کردم و سپس به طور قاچاقی از مرز شرقی کشور به افغانستان گریختم  اما چند سال بعد به ایران بازگشتم  که روز گذشته ناگهان کارآگاهان را بالای سرم دیدم و فهمیدم که دیگر راه گریزی ندارم.

بررسی های بیشتر درباره ادعاهای وی و زوایای پنهان این جنایت هولناک آغاز شده است.

منبع: خراسان
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد