جزئیات تعقیب و گریز و درگیری مسلحانه سارق با پلیس در جاده چالوس

فرمانده انتظامی مازندران ماجرای روز گذشته تعقیب و گریز و درگیری مسلحانه سارق با پلیس را در جاده چالوس تشریح کرد.

جزئیات تعقیب و گریز و درگیری مسلحانه سارق با پلیس در جاده چالوس

سردار حسن مفخمی شهرستانی امروز(چهارشنبه) با اشاره به درگیری مسلحانه رخ داده روز سوم مهر در مرزن‌آباد اظهار کرد: ساعت چهار عصر روز گذشته -سه‌شنبه- ماموران از طریق دوربین‌های هوشمند متوجه عبور یک دستگاه پژو ۲۰۷ سرقتی از جاده کندوان شدند و با هماهنگی طرح ایست و بازرسی را انجام دادند.

وی افزود:‌ وقتی راننده خاطی متوجه ایست و بازررسی پلیس شد به سمت مرزن‌آباد تغییر مسیر داد. ماموران نیز در کلانتری شهر مرزن‌آباد طرح ایست و بازررسی مسیر را با هدف مسدود کردن جاده اجرا کردند.

فرمانده انتظامی مازندران با بیان این که راننده سارق این خودرو دارای سوابق متعدد سرقت مسلحانه بود، ادامه داد: راننده وقتی شاهد مسدود شدن مسیر شد برای عبور از ایست و بازرسی به سمت ماموران به صورت رگباری شلیک کرد که این امر سبب شد یکی از ماموران نیروی انتظامی به نام استوار یکم «پوریا عبادی» به شدت زخمی شود و سپس به شهادت برسد. همچنین در این درگیری سه نفر از همکاران مجروح شدند که البته جراحت ۲ نفرشان بسیار سطحی است.

سردار مفخمی گفت: راننده پس از درگیری و خروج از خودرو سرقتی ۲۰۷، با استفاده از یک قبضه کلاشینکف یک دستگاه نیسان را متوقف و با پیاده کردن راننده، به سمت کجور متواری شد.

وی تصریح کرد: پلیس آگاهی و اطلاعات پس از انجام اقدامات فنی و پایش‌های انجام شده، مخفیگاه سارقان مسلح را در یکی از مناطق مسکونی شهرستان عباس‌آباد شناسایی کرد.

تشریح جزئیات تعقیب و گریز و درگیری مسلحانه سارق با پلیس در جاده چالوس

فرمانده انتظامی مازندران افزود: با هماهنگی قضائی و عملیات ضربتی پلیس در این عملیات یک نفر از سارقان مسلح به هلاکت رسید که از او ۲ قبضه سلاح جنگی کلت و کلاشینکف کشف شد. سه همدست او هم که دارای سابقه سرقت و شرارت هستند در این عملیات دستگیر شدند.

سردار مفخمی با بیان این‌که کارکنان انتظامی در راه حفظ امنیت کشور تا پای جان ایستاده‌اند، تصریح کرد: امروز همه ما نسبت به شهادت استوار یکم پوریا عبادی عزادار هستیم و من شهادت این همکار گرامی را به خانواده معظم شهید و همه کارکنان انتظامی استان مازندران تبریک و تسلیت می‌گویم.

فرمانده انتظامی مازندران درباره مراسم وداع با پیکر شهید استوار یکم پوریا عبادی گفت: مراسم وداع با پیکر این شهید بزرگوار صبح فردا -پنجشنبه- در محل خدمت ایشان در مرزن‌آباد و فردا شب در زادگاهش در روستای جامخانه میاندورود برگزار خواهد شد.

سردار مفخمی افزود: پیکر این شهید بزرگوار روز جمعه روی دستان مردم ولایتمدار مازندران در شهرستان میاندورود تشییع و سپس به خاک سپرده می‌شود.

منبع: ایسنا
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد