مرگ عجیب مرد لال در ساختمان قدیمی

پلیس وقتی برای تحقیق درباره مرگ مشکوک یک مرد ۵۰ ساله لال پا به خانه قدیمی در حال بازسازی گذاشت، با ماجرای عجیبی روبه‌رو شد.

مرگ عجیب مرد لال در ساختمان قدیمی

اواخر شهریور گذشته امدادگران اورژانس پیکر کارگر ۵۰ ساله‌ای را به مرکز درمانی رساندند که بریدگی عمیقی پشت سرش خودنمایی می‌کرد، اما اقدامات درمانی بی‌فایده بود و کارگر مذکور در حالی جان خود را از دست داد که مشخص شد وی قادر به تکلم نبوده و به اصطلاح معلول جسمی بوده است.

به دنبال مرگ وی، بلافاصله تحقیقات قضایی با حضور قاضی ویژه قتل عمد درمرکز در مانی آغاز شد که بررسی‌ها نشان داد آثاری شبیه برق‌گرفتگی نیز در قسمتی از پای متوفی وجود دارد، اما شیار بریدگی با جسم سخت نیز حکایت از یک ماجرای جنایی داشت.

به همین دلیل و با صدور دستوری ویژه از سوی قاضی وحید خاکشور بی‌درنگ گروهی از کارآگاهان ورزیده پلیس آگاهی مشهد به سرپرستی سروان آرمین منفرد (افسر پرونده) وارد عمل شدند و با راهنمایی‌های مقام قضایی تحقیقات گسترده‌ای را در این باره آغاز کردند.

بررسی‌های مقدماتی بیانگر آن بود که امدادگران اورژانس پیکر زخمی مرد لال را از مقابل ساختمانی قدیمی در کوی سیدی به بیمارستان انتقال داده‌اند. طولی نکشید که با شناسایی مالک ساختمان مشخص شد روز حادثه استاد گچکار به همراه کارگر ۵۰ ساله (متوفی) مشغول بازسازی و تعمیر ساختمان قدیمی بوده‌اند، اما استادکار از محل گریخته و به مکان نامعلومی رفته است.

با رصد‌های اطلاعاتی و بهره‌گیری از تجهیزات نوین پلیسی، استادکار ۴۰ساله که «م-ع» نام دارد، در شهرک طرق شناسایی و بازداشت شد. این مرد که به محل ساختمان قدیمی منتقل شده بود، به قاضی ویژه قتل عمد گفت: من از «محمد-الف» (متوفی) خواستم کیسه گچ را از پله‌ها بالا بیاورد. او هم در حالی که کیسه را روی دوشش گذاشته بود پله‌ها را یکی‌یکی پشت سر می‌گذاشت که من جلوتر از او به طبقه بالا رفتم ولی ناگهان صدای ناله‌ای شنیدم و هراسان از اتاق بیرون آمدم که دیدم کارگر مذکور روی زمین افتاده است. وقتی امدادگران اورژانس از راه رسیدند من هم از ترس فرار کردم، اما نمی‌دانم برای او چه اتفاقی افتاده است!

در همین حال بررسی‌های میدانی کارآگاهان در حضور قاضی خاکشور بیانگر آن بود که ساختمان مذکور ۳ در ورودی دارد و ساختمان در حال بازسازی است. هنگامی که در تاریکی شب قاضی ویژه قتل عمد به همراه گروه بررسی صحنه جرم قدم به درون ساختمان گذاشتند و در اتاق را باز کردند، مشخص شد که ۲ کنتور برق در ورودی دیگر ساختمان قرار دارد به همین دلیل یکی از عوامل برای زدن کلید کنتور برق به آن سوی ساختمان حرکت کرد، اما زمانی که کلید اتصال را بالا زد، ناگهان صدای وحشتناکی همه حاضران را در جا میخکوب کرد و نوری در ساختمان روشن نشد. به همین خاطر و با پیشنهاد افسر پرونده، ادامه تحقیقات با پلمب ساختمان مذکور به روز بعد موکول شد.

در همین حال صبح روز بعد وقتی گروه تحقیق دوباره با حضور مقام قضایی وارد ساختمان شدند، ناگهان یکی از افسران انتظامی سیمی را در کنار چارچوب در اتاق پیدا کرد که سر آن آثاری از سوختگی در پی جرقه برق را داشت و طولی نکشید که با دستور قاضی، کارشناسان اداره برق به محل ساختمان قدیمی آمدند و با بهره‌گیری از ابزار مخصوص (فازمتر) متوجه شدند هنوز برق بخشی از سیم‌کشی کهنه ساختمان قطع نشده است.

ادامه تحقیقات نشان داد شب گذشته به خاطر اینکه قبل از اتصال کلید کنتور، در اتاق برای ورود مقام قضایی باز شده بود، سیم لخت برق به چارچوب در اتصالی نداشت و حادثه دیگری به خیر گذشته بود. در همین حال بررسی‌های تخصصی بیشتر بیانگر آن بود که کارگر ۵۰ ساله نیز هنگام حمل کیسه گچ به چارچوب فلزی در اتاق برخورد کرده و به خاطر برق‌گرفتگی طوری پرت شده که پشت سر وی به تیغه فلزی کوبیده شده و بریدگی عمیقی به وجود آمده است.

منبع: خراسان
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد